• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081510983
  • خبرنگار : 71496

الجزایری‌ها برندهای حامی رژیم صهیونیستی را تحریم کردند

الجزایری‌ها برندهای حامی رژیم صهیونیستی را تحریم کردند

دایره فراخوان برای تحریم تولیدات و شرکت‌هایی که در جنگ غزه از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، در الجزایر گسترش یافته به شکلی که بسیاری از صاحبان مراکز بزرگ تجاری این کشور توقف همکاری خود با برندهای تجاری حامی این رژیم را اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الشروق الجزایر، مرکز خرید «حاجیه فاطمه» در وهران اعلام کرد، برندهایی را که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، تحریم کرده و خرید از تمامی برندهای تجاری حامی اقتصاد اسرائیل را متوقف کرده است.

این مرکز خرید بزرگ در غرب الجزایر با نصب پلاکاردی روی شیشه ویترین خود اعلام کرد که تمامی گروه‌های تجاری حامی رژیم صهیونیستی از لباس کودک تا مواد غذایی مختلف که در گذشته در مرکز موجود بود، اکنون جمع‌آوری شدند.

مدیر این مرکز خرید افشا کرد: به عنوان یک شکل اعتراض نسبت به حمایت غرب از اسرائیل، خرید تمامی انواع تولیدات آمریکایی و اروپایی متوقف شده و درباره عرضه نشدن دوباره آنها و جایگزینی‌شان با کالاهای تولید ترکیه، چین، روسیه و تولیدات داخلی موضعگیری جدی اتخاذ شده است.

مراکز خرید استان‌های الشلف، تلمسان، قسنطینه، البلیده و عنابه نیز به جمع تحریم‌کنندگان کالاهای اسرائیلی و کشورهای حامی آن پیوستند و با نصب بنرهایی روی ویترین‌هایشان از توقف فروش محصولاتی با مبدا کشورهای حامی رژیم صهیونیستی خودداری کردند.

کمپین این تحریم که به شکلی گسترده در الجزایر به راه افتاده، موضعگیری این کشور در مخالفت با هر شکل و نوعی از تعامل با رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط با آن را نشان می‌دهد چراکه الجزایری‌ها این بار کمپینی را برای تحریم هر برند جهانی حامی «اسرائیل» به راه‌ انداخته‌اند.

همچنین این کمپین بزرگ از کالاها و تولیدات داخلی به شدت حمایت کرد، اقدامی که بازتاب مثبت مستقیمی روی اقتصاد ملی و به طور مشخص بخش خصوصی دارد که از جمله آنها افزایش رقابت در بخش خصوصی و نیز افزایش فرصت‌های شغلی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha