• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081510991
  • خبرنگار : 71610

النجباء: حمله به پایگاه‌های آمریکا به تدریج تشدید می‌شود

النجباء: حمله به پایگاه‌های آمریکا به تدریج تشدید می‌شود

عضو شورای سیاسی جنبش النجبای عراق در سخنانی از تصمیم مقاومت اسلامی این کشور برای تشدید تدریجی حملات به پایگاه‌ها و منافع آمریکا در عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، «فراس الیاسر» عضو شورای سیاسی جنبش النجبای عراق در این باره اظهار کرد: پایگاه‌های نظامی آمریکا و دیگر منافع آن در حال حاضر اهدافی برای حملات مقاومت در هر زمان ممکن محسوب می‌شوند.

 الیاسر در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه گفت: حملات اخیر به پایگاه‌های آمریکایی متمرکز و برنامه ریزی شده بوده و خسارات بزرگی را به آمریکایی‌ها وارد کرد، اما آنها بر این خسارات سرپوش گذاشتند.

وی افزود: تصمیم مقاومت عراق درباره تداوم هدف قرار دادن منافع آمریکا در عراق قطعی است.

الیاسر همچنین خاطرنشان کرد: حملات مقاومت عراق به تدریج تشدید خواهد شد و همانطور که ابو علی العسکری، مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق گفت، ممکن است به همه کسانی که تابعیت آمریکایی دارند، برسد.

وی ادامه داد: تصمیم تشدید عملیات علیه منافع آمریکا ادامه خواهد داشت و توقف آن به دو چیز بستگی دارد؛ نخست پاسخ مثبت واشنگتن به آتش بس در غزه و دوم ادامه حضور و یا خروج نیروهای آمریکا از عراق.

یکشنبه نیز ابوعلی العسکری، مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق با انتشار پیامی در پلتفرم «ایکس» (توییت سابق) نوشت: از سفر آنتونی بلینکن یهودی، وزیر امور خارجه آمریکا و بهتر بگوییم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در عراقِ علی و حسین (علیهما السلام) استقبال نمی‌شود و اگر به اینجا بیاید، با تشدید بی‌سابقه‌ تنش از او استقبال می‌کنیم.

مقاومت اسلامی عراق طی دو هفته اخیر پایگاه‌های مختلف اشغالگران آمریکا در عراق و سوریه را هدف حملات راکتی و پهپادی متعدد قرار داده است.

پیشتر مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha