• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402081511010
  • خبرنگار : 50227

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

برای افزایش سرعت اجرای پروژه فاضلاب اهواز به اعتبار نیاز است

برای افزایش سرعت اجرای پروژه فاضلاب اهواز به اعتبار نیاز است

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در بحث آسفالت خیابان‌ها و معابر نیازمند اعتبارات هستیم تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را بیشتر کنیم.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین اقدامات پروژه فاضلاب در کلانشهر اهواز اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته دو کار مهم در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز که سالیان سال مردم منطقه کیانپارس مخصوصا خیابان خرداد را نگران کرده بود انجام و پروژه این بخش تکمیل شد.

وی با بیان اینکه یک کار اساسی در این منطقه بعد از سال‌ها مشکلات انجام شده است، افزود: بعد از اجرای خطوط اصلی در جاده ساحلی در خیابان‌های ۲، ۵ و ۱۳ و برای تکمیل این پروژه، عملیات اجرایی طرحی را در خیابان‌های فرعی آغاز کردیم تا اثرگذاری اجرای این طرح‌ها برای مردم ملموس‌تر شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: سال‌ها لوله‌های ۳۵۰ میلیمتری دفع فاضلاب و آب‌های سطحی در منطقه کیانپارس وجود داشت که بیش از ۵۰ درصد از این لوله‌ها گرفتگی داشتند و مشکلاتی برای مردم این منطقه به خصوص در فصل بارندگی‌ها ایجاد می‌کرد؛ با تکمیل این پروژه مشکل فاضلاب این مناطق یک بار برای همیشه برطرف می‌شود.

کرمی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر خطوط ۱۰۰۰ میلیمتری در این مناطق اجرا شده است که با تکمیل روند اجرایی این پروژه مردم تفاوت‌ها را لمس خواهند کرد و رضایتمندی مردم که مهمترین اولویت شرکت آب و فاضلاب خوزستان است را به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو عزمی راسخ برای حل مشکلات فاضلاب در اهواز دارند که اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته معادل ۳۰ سال کار در سال‌های گذشته بود و این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت تا بهره‌مندی مردم اهواز و کارون از پروژه فاضلاب اهواز به ۱۰۰ درصد برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت طرح جامع فاضلاب اهواز از ۶۱ درصد عبور کرده است و با تکمیل این پروژه‌ها این پیشرفت بیشتر خواهد شد.

کرمی نژاد با بیان اینکه آسفالت خیابان‌هایی که پروژه در آن تکمیل شده است بزودی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت آبفای خوزستان برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در بحث آسفالت خیابان‌ها و معابر نیازمند اعتبارات است تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را بیشتر کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۵ ۲۰:۲۱

آسفالت با شهرداری است

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۰۸:۵۲

کاری برای خوژستان نمیکند نه شهردار نه پارکی محلی جاده هم فاضلاب میگیرد شهرذار کار درست انجام میدهند فقط پولهای مردم را میخورند وهیچ کاری نمیکند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۱۴:۳۷

پس از پروژه فاضلاب ودفع آبهای سطحی مشکل مردم اهواز در نبود فضای سبز و پارک می باشد در محله گلستان حتی یک پارک محلی وجود ندارد)( بین آبان و ساحلی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۷ ۰۱:۲۲

فضای خالی بین این حد فاصل مگر موجود هست؟

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۱۷:۱۲

سلام لطفا خیابان خرداد بین میدان قوری تا خیابان دی را نگاهی بندازید واقعا نیاز به روکش آسفالت دارد تا کی باید آسفالت کنده شده بصورت شکاف باقی بماند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۱۷:۱۵

در صورت امکان دانشگاه ها رو به ورود ی شهر انتقال بدین و فضای بجا مانده رو تبدیل به پارک تفریحی و فضای جنگلی بفرمایید