• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402081511028
  • خبرنگار : 50184

پیش‌بینی حضور ۳ ورزشکار کرمانشاهی در پارالمپیک پاریس

پیش‌بینی حضور ۳ ورزشکار کرمانشاهی در پارالمپیک پاریس

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات جانبازان و توان یابان استان کرمانشاه پیش بینی کرد، در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس دو تا سه ورزشکار کرمانشاهی حضور داشته باشند.

عزت الله پرنیان در دیدار امروز(۱۵ آبان) نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان با ورزشکاران مدال آور بازیهای پارآسیایی هانگژو، بااشاره به حضور چهار ورزشکار و دو مربی کرمانشاهی در این رقابت ها، اظهارکرد: در این رقابت ها یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه و مسعود امامی در رشته والیبال نشسته مدال طلا و هرمز صیدی در رشته پرتاب نیزه و شهلا بهروزی راد در رشته پاراکانو قایقرانی مدال نقره کسب کردند.

وی که به عنوان مربی تیم ملی پارادوومیدانی ایران به این مسابقات اعزام شده بود، افزود: البته ما از خانم بهروزی راد و آقای صیدی هم انتظار کسب مدال طلا را داشتیم که متاسفانه به علت بدشانسی از کسب خوشرنگ ترین مدال بازماندند.

رئیس هیات جانبازان و توان یابان استان در ادامه به وجود ۳۰۰ تا ۴۰۰ ورزشکار جانباز و توان یاب در سطح استان اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران در رشته های مختلفی همچون وزنه برداری، دوومیدانی، قایقرانی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و بوچیا فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر رشته های موجود برای ورزشکاران جانباز و توان یاب در استان کرمانشاه راه اندازی و فعال شده است.

پرنیان در ادامه با اشاره به فاصله حدود یکساله تا زمان برگزاری پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، گفت: پیش بینی می کنیم در این رقابت ها هم از استان کرمانشاه دو تا سه نماینده داشته باشیم که مدال آوری کنند.

مربی تیم ملی پارادوومیدانی ایران در ادامه به تاریخ سازی کاروان کشورمان در بازیهای پاراآسیایی هانگژو اشاره کرد و افزود: تمام ورزشکاران ما تلاش می کردند تا بتوانند با مدال آوری پرچم کشورمان را بالا ببرند و سربازان خوبی برای این نظام باشند.

وی با تاکید براینکه فضای همدلی خاصی در ورزش کرمانشاه حاکم است، افزود: استقبال باشکوهی که مسئولین استانی از ورزشکاران مدال آور در بازیهای پارآسیایی هانگژو داشتند، نشان از این همراهی است.

پرنیان در بخش پایانی سخنان خود از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه آقای حاتمی حمایت های خوبی از ورزشکاران ما داشته و زمانی که قولی می دهند به آن عمل می کنند که ثمره این حمایت ها درخشش ورزشکاران این هیات در میادین مختلف بوده است.

به گزارش ایسنا، در این نشست مسعود امامی، هرمز صیدی، یاسین خسروی و شهلا بهروزی راد مدال آوران کرمانشاهی در بازهای پاراآسیایی هانگژو به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.

آرین سلیمی تنها مدال آور کرمانشاهی در بازیهای آسیایی هانگژو هم در این دیدار به صورت تلفنی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت و گو کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha