• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402081511190
  • خبرنگار : 71506

حقدادی:

ژیمناستیک ایران در المپیک شانس مدال دارد/ نباید اختلافات مدیریتی به ملی‌پوشان آسیب بزند

ژیمناستیک ایران در المپیک شانس مدال دارد/ نباید اختلافات مدیریتی به ملی‌پوشان آسیب بزند

رئیس فدراسیون ژیمناستیک معتقد است این رشته شانس مدال در المپیک دارد.

به گزارش ایسنا، عابد حقدادی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازیهای آسیایی گفت: بچه‌های ما به فینال ۶ وسیله رفتند که قطعا بهترین نتیجه ژیمناستیک در تاریخ این رشته بود. امیدوارم در مسابقات کسب سهمیه هم بچه‌ها خوب ظاهر شوند و با کسب سهمیه المپیک پاریس این موفقیت‌ها رو به جلو باشد. قطعا بچه‌ها با کسب سهمیه شانس مدال در المپیک را خواهند داشت.

وی درباره شکایت به دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات این فدراسیون و اینکه ملی‌پوشان نمی‌توانند برای مسابقات کسب سهمیه المپیک لایسنس بگیرند، گفت: نه این موضوع خیلی ارتباطی به شکایت ندارد. به هر حال بعد از خیلی از انتخابات بحث شکایت پیش می آید. یک رایی در شعبه بدوی صادر شده که روال حقوقی خودش را دارد و وزارت ورزش قطعا تصمیم لازم را می‌گیرد. قطعا با درایت مسئولان ورزش و شخص وزیر ورزش مشکلی وجود نخواهد داشت و بچه‌ها بدون مشکل کارشان را ادامه می‌دهند تا ببینیم تصمیم مسئولان ورزش کشور درباره فدراسیون چه خواهد بود.

او ادامه داد: نباید این اختلافات مدیریتی به تیم ملی و بچه های ما آسیب بزند. در سال های گذشته آسیب های زیادی درباره عدم حضورمان در سنگاپور، در جام جهانی ایروبیک و ترامپولین خوردیم. اگر در جام جهانی ترامپولین شرکت کرده بودیم ملاک ارزیابی ما در بازی های آسیایی و حضورمان در این رویداد بود. امیدوارم با تدابیر اندیشیده شده اتفاقات ناگوار برای این رشته نیفتد. ما تابع هر تصمیمی هستیم اما همه باید کمک کنیم برنامه محوری در این فدراسیون شکل بگیرد. در این دوره هم کارهای زیادی داشتیم و در شاخه های مختلف رویدادهای ملی زیادی داشتیم تا تب و تاب این رشته در کشور زیاد باشد.

وی درباره اینکه آیا امکان دارد پاداش مدال طلا به مهدی الفتی که صاحب مدال نقره بازیهای آسیایی شد، بخاطر تاریخ‌سازی تعلق گیرد، گفت: در بحث اینکه طلا محسوب نشود قطعا اینکار نمی‌شود اما با کمیته المپیک رایزنی کردیم درباره پاداش قهرمان خوبمان این موضوع لحاظ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha