• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402081511312
  • خبرنگار : 50283

در سال تحصیلی جدید؛

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینای بندرانزلی بازگشایی شد

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینای بندرانزلی بازگشایی شد

ایسنا/گیلان پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینای بندرانزلی در سال تحصیلی جدید همراه با بازسازی فضای فیزیکی و ظاهری بنا با داشتن امکانات آزمایشگاهی و مطالعاتی بازگشایی شد.

صبح امروز دوشنبه ۱۵ آبان ماه پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینای بندرانزلی در سال تحصیلی جدید همراه با بازسازی فضای فیزیکی و ظاهری بنا با داشتن امکانات آزمایشگاهی و مطالعاتی بازگشایی شد.

در این مراسم محمود یوسفی فر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: این پژوهش سرا از سال ۸۴ در بندر انزلی افتتاح شده بود و سالیان سال در راستای فعالیت‌های علمی و پژوهشی در خدمت دانش آموزان بود.

وی با بیان اینکه این پژوهش سرا صبح‌ها در اختیار مدارس دولتی و غیردولتی است، افزود: بعد از ظهرها نیز دانش آموزان می‌توانند از امکانات و فضاهای پژوهشی و آزمایشگاهی این پژوهش سرا استفاده کنند.

یوسفی فر تاکید کرد: خانه ریاضیات شهرستان بندر انزلی نیز در این پژوهش سرا قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با فعالیت‌های علمی دانش آموزان،  زنده یاد علیرضا سایبان‌های دیگر را تقدیم نظام آموزش و پرورش کنیم.

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینای بندرانزلی بازگشایی شد

همچنین در این مراسم حقیقت‌خواه، مدیر پژوهش سراهای اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: در دنیای امروز دانش آموزان در کنار تحصیل علم باید در کسب مهارت‌های عملی نیز اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: در کنار تعلیم باید تربیت را نیز مد نظر داشت و صفات نیک انسانی را در وجود خودمان تقویت کنیم.

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینای بندرانزلی بازگشایی شد

همچنین رویا بابایی، مدیر پژوهش سرای بوعلی سینا در این مراسم اظهار کرد: این پژوهش‌سرا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی با نام مدرسه پسرانه سعدی و بعد از انقلاب نیز با عنوان مدرسه دخترانه سمیه در خدمت آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی بود و در حال حاضر نیز به عنوان پژوهش سرای دانش آموزی فعالیت دارد.

بابایی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در زمینه فعالیت‌های پژوهشی و علمی با امکانات مختلف این پژوهش‌سرا از جمله آزمایشگاه‌های شیمی و فیزیک، کتابخانه و سالن مطالعه همچنین کارگاه ساخت و ساز در خدمت دانش آموزان باشیم.

پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینای بندرانزلی بازگشایی شد

گفتنی است پژوهش‌سرای دانش آموزی بوعلی سینا در خیابان مطهری کوچه شهید رحیم پیشگاه بحری بندر انزلی واقع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha