• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081511327
  • خبرنگار : 50176

فرمانده انتظامی لرستان:

امنیت یک تولید اجتماعی و نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها و مردم است

امنیت یک تولید اجتماعی و نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها و مردم است

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان گفت: امنیت یک تولید اجتماعی است و نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها و مشارکت و همکاری خوب مردم است.

سردار یحیی الهی پانزدهم آبان ماه در همایش بزرگ امنیت محله محور ریش سفیدان، معتمدین، متنفذین و سران ایلات و طوایف که در سالن تالار رنگین کمان شهرستان رومشکان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حرم و حریم و شهدای امنیت و محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و همچنین ضمن تقدیر از حضور مردم شریف رومشکان و بخصوص خانواده شهدای انتظامی اظهار کرد: جا دارد که همیشه به یاد شهداء باشیم و خود را مدیون این دلیر مردان و زنان دانسته و مسیری که آن‌ها با خون خود برای ما روشن کرده‌اند، ادامه داده و از آرمان‌های آن‌ها پاسداری و حفاظت کنیم.

وی ضمن تقدیر از همراهی و پشتیبانی مردم و تعامل سازنده دستگاه قضاء امام جمعه و سایر دستگاه‌ها از پلیس در این شهرستان گفت: امنیت امروز این شهرستان حاصل تلاش فرمانده تلاشگر و تعامل همه دستگاه‌ها با این فرماندهی است.

الهی با اشاره احادیث و روایات و این که امنیت و سلامت دو نعمت مجهول هستند و باید همیشه قدر این دو نعمت را بدانیم و تا این دو نعمت تهدید نشوند قدر آن‌ها را نمی‌دانیم تصریح کرد: امنیت بزرگترین و مهمترین نیاز جامعه امروزی است و در سایه امنیت پایدار سلامتی، آرامش و آسایش حاصل می‌شود و در حوزه امنیت ما خود را خادم مردم می‌دانیم و با کار میدانی و جهادی و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا امنیت جامعه را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به پرچمداری کشور جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت در منطقه و جهان، آن را حاصل تدابیر ولایت فقیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تلاش همه دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح و وحدت و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: نمونه آن از کلام مولا و مقتدایمان در طول ۸ ماه اخیر شما دیدید و شنیدید فرزندان این استان و این مرز و بوم جانشان را برای برقراری امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند و در این مدت مجموعه انتظامی بیش از ۵۰ شهید در این مدت تقدیم کردند.

وی گفت: امنیت قائل به یک زمان نیست بلکه امنیت یک تولید اجتماعی است و نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها و مشارکت و همکاری خوب مردم است و این مردم همیشه و در هر زمان پای کار انقلاب بوده‌اند و حماسه آفرینی این مردم غیور در روز ۱۳ آبان و دفاع از مظلوم و استکبار ستیزی کارنامه جدیدی از حضور شور و شعور انقلابی این ملت همیشه در صحنه بود.

الهی امنیت را یک تولید اجتماعی دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های متعددی در حیطه تأمین امنیت پایدار در جامعه مسئولیت دارند و لازمه ایجاد امنیت پایدار فعالیت همه دستگاه‌ها و حمایت، پشتیبانی و همراهی مردم در این مسیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha