• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402081511359
  • خبرنگار : 50405

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان خبر داد

اجرای طرح منظومه فکری انتخابات برای افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای

اجرای طرح منظومه فکری انتخابات برای افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی از اجرای طرح «منظومه فکری انتخابات» با همکاری رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها برای توسعه مشارکت در انتخابات خبر داد.

سید ناصر نعمتی در نشست کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان که امروز، ۱۵ آبان در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، ضمن تشریح‌ فعالیت‌های این کمیته اظهار کرد: تاکنون دو نشست خبری توسط کمیته اطلاع‌رسانی برگزار شده است و از این حیث نمایندگان رسانه‌های جمعی خراسان رضوی مشارکت خوبی در فرایند اطلاع‌رسانی انتخابات داشتند. 

وی به نشر اطلاعیه‌های ستاد انتخابات طبق برنامه زمان‌بندی از طریق رسانه‌ها و سایر درگاه‌های اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: تا سه روز گذشته تعداد ۱۱ اطلاعیه مربوط به ستاد انتخابات در فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و .... منتشر شد که در این راستا اعضای کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخاب استان همکاری و مشارکت مناسبی نیز داشتند. 

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان عنوان کرد: از روز خبرنگار مصادف با ۱۷ مردادماه فرایند اطلاع‌رسانی جریان انتخابات را به شکل جدی‌تر آغاز کردیم و در همان روزها، مدیران استانداری و به خصوص معاون سیاسی استاندار پیرامون موضوع انتخابات در بازدیدها صحبت و برای تبیین این فضا گفتگو کردند. 

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نعمتی تاکید کرد: هدف کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان با همکاری اصحاب رسانه و خبرنگاران فراهم کردن یک جریان اطلاع‌رسانی پایدار حول محور انتخابات است. 

وی به اجرای طرح «منظومه فکری انتخابات» با همکاری رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: همکاری، تولید و انتشار محتوا و اجرای برنامه‌های محتوایی و تبیینی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو مهمترین محور اجرای این طرح است. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha