• دوشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402081511360
  • خبرنگار : 50039

فرماندار کلاله خبر داد

پایان طرح آبرسانی شهر کلاله/ آغاز مرمت مسیرهای حفر شده

پایان طرح آبرسانی شهر کلاله/ آغاز مرمت مسیرهای حفر شده

ایسنا/گلستان فرماندار کلاله همکاری مردم این شهرستان برای اجرای طرح آبرسانی را قابل تقدیر دانست و گفت: شهرداری و دهیاری‌ها در اسرع وقت نسبت به لکه‌گیری و آسفالت معابر حفر شده آن اقدام می‌کنند.

فرهاد شیبک شامگاه دوشنبه، ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات آبرسانی به کلاله یکی از مهمترین پروژه‌هایی بود که در دولت سیزدهم با جدیت پیگیری شد، اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه روزی برای اجرای عملیات آبرسانی به کلاله به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی رسیدیم که باید بگوئیم به رفع تنش آبی این شهر نزدیک شده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با مجری طرح آبرسانی شهر کلاله که مدیران آبفا، منابع آب و بخشدار مرکزی در آن حضور داشتند، در خصوص بررسی آخرین وضعیت اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: عملیات خط انتقال آب از روستای طوقه به مخزن ۲ هزار مترمکعبی روستای کوسه و انتقال آن به مخزن ۵ هزار مترمکعبی تپه نورالشهدا به پایان رسیده و در مرحله تست‌گیری و بهره برداری قرار دارد.

فرماندار کلاله، همکاری مردم شهر و روستا در زمان اجرای پروژه را بسیار مطلوب و کمک به تسریع در حفاری خط انتقال طرح آبرسانی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر عملیات حفاری خط انتقال به اتمام رسیده و باید تمهیدات لازم جهت ترمیم مسیر حفاری شده اتخاذ شود تا شهرداری و دهیاری‌ها در اسرع وقت نسبت به لکه‌گیری و آسفالت مسیر اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان کلاله با بحران شدید کم آبی و در برخی موارد بی‌آبی مواجه بود، افزود: با اجرای این پروژه تا حد قابل قبولی از بحران خارج می‌شویم.

به گزارش ایسنا، خطوط جمع آوری به مخزن ۲ هزار مترمکعبی در روستای طوقه احداث و تمام خطوط جمع‌آوری آب چاه‌ها به طول هفت کیلومتر و خطوط انتقال مخزن روستای طوقه به روستای کوسه به طور کامل اجرا شد و از شهریور ماه سال ۱۴۰۲ مورد استفاده قرار گرفت.

هزینه مسیرهای حفاری شده از طرح آبرسانی برآورد شده و در تفاهم نامه‌ای فی مابین شهرداری و دهیاری‌ها، مبالغ واریز و بهسازی مسیر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha