• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402081611398
  • خبرنگار : 71576

فضلی: تاکتیک رحمتی «بکش زیرش» است

فضلی: تاکتیک رحمتی «بکش زیرش» است

پیشکسوت مازندرانی فوتبال ایران با انتقاد از مصاحبه روز گذشته سید مهدی رحمتی گفت: او به مردم مازندران توهین کرد، در حالی که متاسفانه تاکتیکی در تیم نمی‌بینم و فقط بکش زیرش بازی می‌کنیم.

فریدون فضلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد ضعیف تیم نساجی مازندران در هفته‌های اخیر لیگ برتر ایران و خصوصا در بازی روز گذشته مقابل نوبهار در لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: تیم نساجی به دلیل اینکه روی دور باخت بود و استرس بسیار زیادی داشت، نتوانست مقابل نوبهار خوب کار کند. مدیران باشگاه برای خروج تیم از استرس آقای صنعت‌گر را به عنوان آنالیزور آوردند که متاسفانه جواب نداد.

او ادامه داد: همانطور که مشاهده شد تماشاگران از نتایج خیلی ناراضی بودند و بعد از هر گل هم انواع ناسزا را گفتند. رحمتی قبل از بازی مصاحبه بدی کرد و از نظر من آن صحبت‌ها توهین به مردم مازندران بود که گفت ما در همه جا حتی در شهر مازندران مهمان هستیم. این صحبت‌های او در حالی بود که تماشاگران نساجی در ایران تک هستند و همه جا از تیم حمایت می‌کنند.

نتیجه نگرفتن نساجی حاصل ضعف رحمتی است

پیشکسوت مازندرانی فوتبال ایران تصریح کرد: امکانات تیم هم خوب است و ورزشگاه وطنی نیز کاملا در اختیار نساجی است و فقط نساجی در آنجا بازی می‌کند. آقای رحمتی روز اول که تیم را گرفته بود تعریف و تمجید کرد، از آقای حدادیان بگیرد تا اردوها و تمرینات تیم. او می‌دانست که باید در سه جبهه یعنی آسیا، لیگ و حذف باید بجنگد و مهره‌ها را هم خودش گرفت. اینکه چرا نتیجه نگرفت مشخص می‌کند که ضعف خودش است و یکی از آن ضعف‌ها استرس حاکم بر تیم است.

او درباره بازی با نوبهار نیز گفت: من همه بازی‌های نساجی در وطنی را از نزدیک می‌بینم، واقعا برنامه تاکتیکی نداریم و کل هدف ما ارسال توپ برای آزادی است که توپ‌ها به او برسد و تیم‌های مقابل هم متوجه می‌شوند. در این بازی هم حملات تیم بی‌هدف بود و توپ‌های زیادی را لو دادند. فقط یک فوتبال قدیمی بکش زیرش ارائه می‌کند؛ جز این چیز دیگری نبود و فاصله بین خطوط تیم بسیار زیاد بود.

فضلی ادامه داد: تیم نوبهار هم آمده بود که حداقل امتیاز را بگیرد و بسته بازی می‌کرد. در ضد حملات برنامه داشت و از ۴ حمله ۳ گل زد. نساجی که در نیمه دوم «نونو» بازیکن خارجی خود را به زمین آورد نوع بازی بهتری ارائه کرد و حتی به گل دست یافت، اما باید برنامه تاکتیکی بیشتری در تیم اجرا کنند.

  • اخبار مرتبط

خلاصه بازی نساجی ۱ - ۳ نوبهار

نساجی ایران یک - نوبهار ازبکستان ۳/ پایان لیگ قهرمانان برای شاگردان رحمتی

شعار علیه رحمتی و بازیکنان توسط هواداران ناراضی نساجی

او با انتقاد از مالک نساجی مازندارن توضیح داد: یک سفره‌ای را آقای حدادیان پهن کرده است و هر مربی که می‌آید از بیرون رفقای خود را وارد تیم می‌کند و نتیجه هم که نمی‌گیرد، به راحتی و با وجدان راحت می‌رود. این اتفاق خیانت به فوتبال قائم‌شهر و پیشکسوتان نساجی است، در حالی که فوتبالیست‌های خوبی در این تیم بوده‌اند و می‌توانند کمک کنند. باید از حدادیان سوال کرد که چرا این کار نمی‌کند؟  

فضلی: تاکتیک رحمتی «بکش زیرش» است

فضلی با بیان اینکه اگر به پیشکسوتان مازندران توجه نشود باید مدیرعامل این باشگاه تغییر کند، توضیح داد: تیم شخصی است، اما این تیم پرهوادار و ریشه‌دار است، مثل پیکان و سایپا نیست که تماشاگر نداشته باشد. مردم قائم‌شهر فوتبال را می‌فهمند و واقعا در حق این مردم بی‌انصافی می‌کنند. ورزشگاه وطنی را ۲۰ ساله در اختیار آقای حدادیان قرار داده‌اند و ایشان هم برای معروفیت هزینه می‌کنند.

این تیم استرس زیادی دارد

آقای گل سال‌های دور لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد: به عنوان مثال تیم نساجی یک بازیکن پایه خود یعنی مرصاد سیفی را در نیمه دوم وارد زمین کرد که خیلی هم خوب بازی کرد. از بازیکنان دیگر و پیشکسوتان این باشگاه هم می‌شود استفاده کرد و باید به پایه‌های این تیم بیشتر توجه کنند. متاسفانه جوانان نساجی را به تیم بزرگسالان نمی‌آورند. این تیم استرس بسیار زیادی دارد، من احساس می‌کنم که اگر یکی، دو بازیکن از بازیکنان خوب مازندرانی را به این ترکیب اضافه کنند، می‌تواند به تیم کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۰۹:۰۸

اتفاقا غیر از گل زدن همه کاری کردند باید روی کارای روحی روانی متمرکز بشند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۰۹:۳۸

تیمی که تو شهرش نباشه میشه همین. تماشا گرای بازی قبل نساجی فقط برای دیدن نیمار اومده بودن .همین..چقدر غریب بود تیم شهرم

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۰۹:۳۸

فوتبال ایران به نوعی اداره میشود که هیچ تیمی بخصوص شهرستانی ها نتوانند از بافت بومی خود در تیمهای بزرگسالشان استفاده نمایند.

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۱۰:۴۱

بابا یکی به این تیم بده

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۱۱:۱۲

من که فقط تماشامیکنم فوتبال رامیبینم نساجی حرفی برای گفتن ندارد حتی در بازی داخلی

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۱۴:۵۸

تاکتیک پرسپولیس واستقلال علی اصغری معروف بوده است.اینها هم شاگردهمان پیشکسوت ها ی علی اصغری هستند

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۱۷:۱۲

من بازی کامل دیدم واقعا نساجی خوب بازی کرد ولی استرس فشار تماشاگران و همین مصاحبه های شما امثال فضلی ها کار خراب میکنه

avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۱۹:۰۶

شما خود تون مقصرید مگه به زور قرارداد نوشته، این بنده خدا چه پیشینه ای داشته،،،وقتی فوتبال همش واسطه و زدوبند باشه نباید انتظار ی هم داشت