• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081611507
  • خبرنگار : 71610

انتقاد جهاد اسلامی از سکوت حکومت‌های عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی

انتقاد جهاد اسلامی از سکوت حکومت‌های عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی از سکوت حکومت‌های عربی در قبال جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین سکوت حکومت‌های عربی را محکوم کرد و گفت: حکومت‌های عربی و ارتش‌هایشان در مقابل جنون رژیم اشغالگر در غزه بیکار ایستاده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، الهندی گفت: ما نمی‌خواهیم حکومت‌های عربی در کنار ما بجنگند، اما از آنها می‌خواهیم که برای باز کردن گذرگاه‌ها فشار بیاورند. ما از آنها نمی‌خواهیم که از مقاومت حمایت کنند و به آنها اسلحه بدهند، بلکه ما خواستار حمایت آنها از ملت فلسطین هستیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور چندین فرمانده نظامی مقاومت در جریان جنگ غزه نیز تاکید کرد: جهاد اسلامی از رژیم اشغالگر می‌خواهد نام فرماندهانی که مدعی هدف قرار دادن آنها شده است را اعلام کند. مقاومت در جنگ فعلی تعداد معدودی از فرماندهان خود را از دست داده است و حملات دشمن بر غیرنظامیان متمرکز است.

الهندی در ادامه درباره پرونده اسرای صهیونیست در نوار غزه نیز خاطرنشان کرد: اسرائیل در رابطه با پرونده اسرا در موقعیت بسیار دشواری قرار دارد و من معتقد هستم که در نهایت تسلیم خواسته‌های فلسطینی‌ها خواهد شد.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده‌ است.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد سی و دومین روز خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و همزمان درصدد نفوذ زمینی در آن هستند، اما با مقاومت قوی رزمندگان فلسطینی مواجه شده و تا بدین لحظه موفق به پیش بردن طرح خود نشده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha