• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402081611599
  • خبرنگار : 71592

رژیم اشغالگر یک اسیر فلسطینی را ترور و شهادت او را مخفی کرده است

رژیم اشغالگر یک اسیر فلسطینی را ترور و شهادت او را مخفی کرده است

هیئت اسیران و انجمن اسیران فلسطین درگذشت یک اسیر فلسطینی ساکن غزه را در زندان «عوفر» رژیم صهیونیستی تایید کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، هیئت امور اسیران و آزادگان و انجمن اسیران فلسطین شهادت اسیر «ماجد احمد زقول» ۳۲ ساله از اهالی غزه را در زندان «عوفر» رژیم صهیونیستی تایید کردند.

این هیئت اعلام کرد، زقول پس از هفتم اکتبر بازداشت شد و رژیم صهیونیستی بازداشت کردن او را مخفی کرده بود تا اینکه توسط رسانه‌ها فاش شد.

دو نهاد مذکور اعلام کردند، زقول سه سال پیش به کرانه باختری منتقل شد و برای عمل سرطان شش ماه پیش به اراضی اشغالی رفت و خانواده‌اش در غزه هستند.

هر دو این نهاد بیانیه مشترکی را صادر و اعلام کردند، رژیم صهیونیستی تنها به ترور شهید زقول اکتفا نکرده است بلکه شهادتش را هم مخفی کرده بود که دو روز پیش توسط رسانه‌ها علنی شد.

در این بیانیه مشترک آمده است، رژیم صهیونیستی از درگذشت دو کارگر یکی در زندان «عوفر» و دیگری در اردوگاه «عنتوت» خبر داد، اما در آن زمان هویت آن دو را فاش نکرد. در ادامه این بیانیه آمده است: «تا این لحظه هویت شهید دوم که اشغالگران اعلام کردند، مشخص نیست و موضوع در حال پیگیری است.»

این دو نهاد فلسطینی تاکید کردند، در سایه شهادت‌های وحشتناکی که کارگران فلسطینی که چند روز پیش از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم» آزاد شدند، از آن صحبت می‌کنند، زقول مثل دو بازداشتی دیگر «عمر دراغمه» و «عرفات حمدان» به صورت هدفمند ترور شده است.

دراغمه و حمدان ماه میلادی گذشته بر اثر شکنجه و مجازات به شهادت رسیدند. رژیم صهیونیستی علیه همه اسیران فلسطینی و هزاران کارگری که بازداشت شدند، مرتکب جنایت می‌شود.

رژیم صهیونیستی همچنان به بازداشت فلسطینی‌هایی که از نوار غزه به کرانه باختری رفته‌اند، ادامه می‌دهد و آمار اطلاعاتی از آنها فاش نکرده و محل بازداشت و وضعیت سلامتی آنها را هم مخفی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha