• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402081611644
  • خبرنگار : 50163

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

دشمن‌شناسی نیاز امروز جامعه اسلامی است

دشمن‌شناسی نیاز امروز جامعه اسلامی است

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یکی از مقتضیات فعلی در شرایط حساس جهانی و منطقه‌ای دشمن‌شناسی است.

سردارجهان‌بخش کرمی امروز (۱۶ آبان‌ماه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم غزه، با بیان اینکه یکی از مقتضیات فعلی در شرایط حساس جهانی و منطقه‌ای دشمن‌شناسی است، عنوان کرد: یکی از نکات اساسی که در قرآن کریم نیز به آن توجه شده این است که دشمن را بشناسیم.

وی با بیان اینکه در مقطعی انگلیسی‌ها بر کشورها سلطه داشتند، گفت: در این کشور سال‌ها هر جنایتی که توانستند مرتکب شدند و حتی در مقطعی از زمان مواد غذایی و آذوقه کشور را به دریا ریختند که به دست مردم نرسد که در این جنایت ۷ میلیون انسان بی‌گناه جان خود را از دست دادند.

 کرمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با کودتای ۲۸ مرداد بزرگ‌ترین جنایت را در حق مردم ایران انجام دادند، گفت: امام خمینی (ره) را ۱۵ سال تبعید کردند و ایشان در این تبعید نیز از سوی آمریکا و رژیم طاغوت تحت فشار بود، ولی در این شرایط اعلام کردند اگر سال‌ها در آب‌ها و اقیانوس‌ها تنها بمانم دست از مبارزه برنمی‌دارم و با این فشارها کوتاه نمی‌آیم.

این مسئول با توضیح اینکه مردم ایران با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) قیام کرده و آمریکایی‌ها را که همه امورات نظامی، اقتصادی، سیاسی و... ایران را در دست داشتند از کشور بیرون کردند، متذکر شد: از همان روزهای آغازین انقلاب دشمنان توطئه‌های مختلفی را در پیش گرفتند و این توطئه‌ها تا به امروز ادامه دارد.

وی با اشاره به اذعان آمریکایی‌ها به قدرت تصمیم‌گیری بالای امام خمینی (ره)، تصریح کرد: مردم گوش به فرمان امام راحل بودند و با هدایت ایشان انقلاب اسلامی در کشور پیروز و اولین شکست با پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ابرقدرت‌ها رقم خورد.

سردار کرمی با توضیح اینکه آمریکایی‌ها پس از شکست‌های متوالی در کشورمان عقب‌نشینی نکرده و جنگ ۸ ساله را به مردم ایران تحمیل کردند، ادامه داد: در این جنگ آمریکا و کشورهای زیادی پشتیبان عراق و صدام جنایتکار بودند و در اوج پیش‌روی‌های عراق به خاک کشور امام راحل بسیج عمومی را اعلام کردند و مردم برای دفاع از کشور وارد جنگ شدند و توانستند پیش‌روی دشمن را متوقف کنند و اجازه ندادن حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم با پیوند قلبی که با امام راحل داشتند و با جان‌فشانی‌هایشان در این جنگ پیروز شدند و امام خمینی (ره) اعلام کرد؛ ما توانستیم ابهت غرب را بشکنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورها شده است، افزود: اکنون شاهد مبارزه رزمندگان غیور غزه همانند رزمندگان کشور خود هستیم و زمانی که بسیج جهان اسلام به پاخیزد هیچ جنایتکاری در دنیا وجود نخواهد داشت و در این جنگ پیروز میدان رزمندگان محور مقاومت هستند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم سرهنگ پاسدار محسن احمدی تبار تودیع و سرهنگ پاسدار علیرضا افشار به عنوان فرماندهی جدید ناحیه ابهر معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha