• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402081611765
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم چادگان در مجلس:

اعمال اسرائیل مصداق جنایت جنگی است / جنگ غزه طولانی خواهد بود

اعمال اسرائیل مصداق جنایت جنگی است / جنگ غزه طولانی خواهد بود

ایسنا/اصفهان نماینده مردم چادگان، فریدن، فریدونشهر و بویین میاندشت در مجلس، گفت: هدف قرار دادن مدارس، بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و منازل مسکونی مصداق جنایت جنگی است که صهیونیست‌ها در حال مرتکب شدن آن هستند، اما مقاومت فلسطینی‌ها جنگ را برای صهیونیست‌ها فرسایشی می‌کند.

حسین محمد صالحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تحولات نوار غزه و حمله زمینی صهیونیست‌ها به این منطقه، اظهار کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی و تحقیر اسرائیل، صهیونیست‌ها به شکل لجام‌گسیخته به بمباران نوار غزه پرداختند که تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مردم فلسطین و از جمله بسیاری از کودکان به شهادت رسیده‌اند، اما در این میان اقدامات جنایتکارانه این رژیم یک نفرت سراسری در تمام جهان ایجاد کرده، به طوری که تا کنون این حجم از تظاهرات علیه صهیونیست‌ها در جهان سابقه نداشته است.

وی افزود: نفرت عمومی در جهان از اقدامات صهیونیست‌ها این رژیم را به شدت تحت فشار قرار داده است. باید توجه کنیم که هر قدر هم سامانه گنبد آهنین در ردگیری موشک‌های مقاومت موفق عمل کند، اما به هر حال تعدادی از این موشک‌ها در سرزمین‌های اشغالی فرود می‌آیند و منجر به خسارت می‌شوند که این امر سبب شده زندگی عادی در اسرائیل مختل شود و شهروندان آن دیگر احساس امنیت نکنند و به دولت خود فشار بیاورند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: پایداری مردم غزه بدون شک جنگ را برای صهیونیست‌ها طولانی و فرسایشی می‌کند و این احتمال هم وجود دارد که در اثر این پایداری اسرائیل امید خود را از دست بدهد و به جنگ پایان دهد، البته تلاش برخی کشورها امیدواریم در اعلام آتش‌بس به نتیجه برسد.

محمد صالحی، تصریح کرد: چند روز است که صهیونیست‌ها حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کرده‌اند، اما دستاورد مهمی نداشته‌اند و با مقاومت نیروهای فلسطینی مواجه شده‌اند. اسرائیل با این همه موشک باران، بمباران و حمله زمینی به نوار غزه حریف رزمندگان فلسطینی نشده است و در ادامه هم نخواهد شد که با این اوصاف بعید نیست بعد از مدتی صهیونیست‌ها از جنگ دست بکشند.

وی ادامه داد: این جنگ هر عواقبی که داشته باشد سربلندی و سرافرازی مردم فلسطین را موجب خواهد شد و طبق فرموده مقام معظم رهبری «اسرائیلی‌ها برای نابود شدن عجله دارند» که امیدواریم هرچه زودتر نابودی رژیم کودک کش اسرائیل را ببینیم. بولیوی قطع رابطه با صهیونیست‌ها کرده و آفریقای جنوبی هم درخواست قطع ارتباط کرده است که اگر دیگر کشورها هم این رویه را پیش بگیرند اسرائیل حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.

نماینده مردم چادگان، فریدن، فریدونشهر و بویین میاندشت در مجلس خاطرنشان کرد: نابودی حماس توهمی بیش نیست که صهیونیست‌ها آن را دنبال می‌کنند. جنگ غزه از دیگر جنگ‌های اسرائیل با فلسطینی‌ها طولانی‌تر خواهد بود. هدف قرار دادن مدارس، بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و منازل مسکونی مصداق جنایت جنگی است که صهیونیست‌ها در حال مرتکب شدن آن هستند و مجامع بین‌المللی در این رابطه واکنش مناسبی نداشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha