• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402081611911
  • خبرنگار : 50034

پلمب ۳ کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در ملایر

پلمب ۳ کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در ملایر

ایسنا/همدان سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان ملایر اعلام کرد: سه کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در شهرستان ملایر پلمب شد.

مهدی تاج‌آبادی گفت: سه واحد کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز که در حال تولید انواع دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز مانند تراکتور و ادوات حفاری بودند، با دستور قضایی پلمب و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند، پیش از این نیز یک کارگاه دیگر تولید ادوات حفاری غیرمجاز توسط این اداره کشف و توقیف شده بود.

به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان همدان، وی اضافه کرد: این واحدهای غیرمجاز با تلاش‌های شبانه‌روزی گروه‌های گشت و بازرسی شهرستان شناسایی و با دستور قضایی و به همت کارشناس حقوقی و همکاری پاسگاه انتظامی اسلامشهر آق‌گل شهرستان ملایر پلمب شد.

سرپرست مدیریت منابع آب شهرستان ملایر گفت: پیش از این نیز یک واحد مرغداری راکد که به صورت کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز در این شهرستان فعالیت می‌کرد، با دستور قضایی پلمب و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تاج‌آبادی از توقیف ۱۱ دستگاه انواع ادوات حفاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون از حفاری حدود ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه با انسداد ۵۸ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان، بیش از ۸۸۵ هزار مترمکعب از مصرف غیرمجاز آب زیرزمینی این شهرستان جلوگیری شده است، خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد از چاه‌های مجاز در این شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شده‌اند که بیشترین تعداد نصب کنتور روی چاه‌های کشاورزی این شهرستان است.

تاج‌آبادی طول انسداد این تعداد چاه غیرمجاز در سال‌جاری را بیش از ۱۵۷۹ متر عنوان کرد و افزود: از ابتدای آغاز پروژه تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی ۶۱۴ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان با حجم آب صرفه‌جویی شده ۳۰ میلیون و ۱۷۸ هزار مترمکعب پر و مسلوب‌المنفعه شده است.

وی از نصب ۴۲ دستگاه انواع کنتور روی چاه‌های مجاز در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال تعداد کنتورهای نصب شده روی چاه‌های مجاز به ۸۲ دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha