• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402081612032
  • خبرنگار : 50283

در طرح قرار دوازدهم:

یکصد بسته معیشتی بین نیازمندان بندر انزلی توزیع شد

یکصد بسته معیشتی بین نیازمندان بندر انزلی توزیع شد

ایسنا/گیلان در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم اوقاف و امور خیریه، یکصد بسته معیشتی به همت خیرین و با همکاری هلال احمر شهرستان بندر انزلی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

امروز سه شنبه ۱۶ آبان ماه در راستای اجرای طرح دوازدهم اوقاف و امور خیریه به میزبانی بقعه بی بی حوریه صد بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال به همت خیرین و با همکاری هلال احمر شهرستان بندر انزلی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

در حاشیه این برنامه حجت الاسلام حمید رهبرشاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر انزلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای طرح قرار دوازدهم است که در آن طرح به نیت سلامتی و تعجیل حضرت ولی عصر (عج) ماهانه از محل کمک‌های خیرین و نیات واقفین نیک اندیش، بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح قرار دوازدهم ماه جاری علاوه بر حضور خیرین و واقفین نیک اندیش، جمعیت هلال احمر شهرستان بندر انزلی نیز مشارکت داشت، افزود: در این طرح ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

یکصد بسته معیشتی بین نیازمندان بندر انزلی توزیع شد

کامبیز راحمی‌پور، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تهیه و توزیع بسته های حمایتی بین محله‌های تاب‌آور و کم برخوردار همچنین ارائه خدمات موردی به نیازمندان از جمله اقداماتی است که توسط واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و در طرح قرار دوازدهم یک تن برنج از سوی جمعیت هلال احمر شهرستان در سبدهای کمک معیشت خانوار برای توزیع بین خانوارهای دو محله تاب‌آور بندر انزلی اهدا شد، افزود: قطعاً با مشارکت خیرین می‌توان کمک های قابل توجهی به تعداد بیشتری از نیازمندان داشت.

راحمی‌پور تاکید کرد: شهروندان نیک اندیش جهت مشارکت در امور خیر و کمک به نیازمندان با مراجعه به اداره هلال احمر می توانند کمک های نقدی و غیره نقدی خود را اهدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha