• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402081612122
  • خبرنگار : 50040

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس در لنگرود مطرح کرد

قرائت گزارش حادثه آتش سوزی لنگرود در صحن مجلس

قرائت گزارش حادثه آتش سوزی لنگرود در صحن مجلس

ایسنا/گیلان دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: گزارش جامعی از حادثه آتش سوزی لنگرود تهیه و در صحن مجلس قرائت می‌شود و در ادامه ابعاد و مسببین احتمالی حادثه را از طریق تریبون مجلس و رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

حسین حاتمی عصر امروز، ۱۶ آبان ماه در مراسم یادبود جان باختگان حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود و در جمع خانواده هایشان که در مسجد کلیدبر برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران یاد گرفته‌اند در غم‌ها و شادی‌ها کنار همدیگر باشند، اظهار کرد: امروز نیز ملت ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب با شما همدرد و سوگوار هستند.

وی با بیان اینکه کمیته بررسی حادثه مذکور با محوریت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فعال شده است، افزود: نماینده لنگرود و نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در این کمیته چهار نفره حضور دارند تا گزارشی مفصل از اتفاقات رخ داده و قصورات احتمالی و نارسایی‌های موجود در این مسیر را شناسایی کنیم.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش جامعی از نحوه صدور مجوز تا مدیریت صحنه و مسئولیت‌های بعد از آن تهیه خواهد شد، گفت: خانواده‌های آسیب دیده در این حادثه مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی خواهد شد تا ابعاد احتمالی مشخص و مقصرین احتمالی تحت تعقیب قرار گیرند.

حاتمی، ضمن قدردانی از خانواده های داغدار جهت همکاری با مسئولان جهت مدیریت موضوع، اضافه کرد: پیام تسلیت رئیس مجلس و نمایندگان را به خانواده ها و اهالی داغدار و شهرستان لنگرود و شهرستان‌های همجوار می‌رسانیم؛ قطعا گزارش جامعی تهیه و در صحن مجلس قرائت می‌شود و در ادامه ابعاد و مسببین احتمالی حادثه را از طریق تریبون مجلس و رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به پیگیری مسئولان استان از لحظات اولیه حادثه جهت رفع مشکل خانواده‌های مصدومان از درمان گرفته تا ترخیص، اضافه کرد: گزارش نهایی را جمع بندی می‌کنیم و قطعا با خاطیان احتمالی برخورد می‌شود؛ البته پیش داوری نداریم و باید بر اساس گزارش نهایی، از تکرار موارد مشابه در آینده جلوگیری کنیم.

قرائت گزارش حادثه آتش سوزی لنگرود در صحن مجلس

قرائت گزارش حادثه آتش سوزی لنگرود در صحن مجلس

قرائت گزارش حادثه آتش سوزی لنگرود در صحن مجلس

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha