• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402081612146
  • خبرنگار : 50037

بهره برداری از ۲۳ زمین چمن مصنوعی در کبودراهنگ

بهره برداری از ۲۳ زمین چمن مصنوعی در کبودراهنگ

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: در این شهرستان ۲۳ زمین چمن مصنوعی با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال هم چندین زمین چمن مصنوعی دیگر احداث خواهد شد.

مسلم غلامی ۱۶ آبان در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: ۸۷۸ میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر ریاست جمهوری به استان همدان، برای شهرستان کبودراهنگ مصوب و درنظر گرفته شد که تا به امروز از محل این اعتبارات در حوزه‌های مختلف پروژه‌های نیمه‌کاره مختلفی تکمیل شده است.

وی میزان اعتبارات استانی امسال این شهرستان را ۱۷۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه این اعتبارات به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و از نقش مؤثری در روند عمران و آبادانی شهرستان برخوردار خواهد بود.

غلامی با اشاره به اینکه در ۷۰ روستای شهرستان کبودراهنگ با اعتباری افزون بر ۵۱ میلیارد تومان عملیات بهسازی انجام شده است، خاطرنشان کرد: دهیاران به عنوان بازوان قوی دولت در روستاها می‌توانند در پیشبرد اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار باشند در ضمن فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال، امیدآفرینی و ایجاد وحدت و اصل بی‌طرفی تکلیف مهم دهیاران است.

فرماندار کبودراهنگ در ادامه در جلسه بررسی مصوبات شهرستان کبودراهنگ در سفر رئیس جمهور به استان همدان، اظهار کرد: مصوبات شهرستان کبودراهنگ در سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان همدان براساس جدول زمانی و برنامه‌ریزی انجام شده در حال پیشرفت و اجراست.

وی با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری مردادماه سال گذشته به استان همدان و شهرستان کبودراهنگ دستاوردهای بسیار خوبی داشته است، ادامه داد: در این سفر ۴۲ مصوبه به ارزش ۸۷۸ میلیارد تومان در زمینه‌های آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، ورزشی، راهداری، گردشگری، بنیاد مسکن و جهادکشاورزی به تصویب رسید.

غلامی یادآور شد: از این اعتبار افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده که پروژه سالن کبدی و استخر بانوان و روکش و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، احداث مجتمع‌های آبرسانی، لایروبی قنوات، تجهیز و نوسازی ادوات کشاورزی از این محل به اتمام رسیده و چندین پروژه هم به‌زودی به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ، وی یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید برای پیگیری و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور اقدام ویژه‌ای داشته باشند.

بازسازی و مرمت بازار قدیمی شهر کبودراهنگ انجام شد

فرماندار کبودراهنگ همچنین در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان کبودراهنگ، از بازسازی و مرمت بازار قدیمی این شهر خبر داد و  اظهار کرد: با اختصاص اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی این شهرستان در سال گذشته و سال‌جاری بازسازی و مرمت بازار قدیمی شهر کبودراهنگ انجام شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با رویکرد عدالت محوری و محرومیت زدایی توجه ویژه ای به حوزه بازآفرینی شهری دارد، تصریح کرد: تدوین برنامه جامع در جهت رسیدن به اهداف بازآفرینی شهری و مقابله با مشکلات شهری و ارتقاء سطح خدمات عمومی در مناطق کم‌برخوردار در دستور کار و پیگیری دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد. 

غلامی خاطرنشان کرد: برنامه جامع مدیریت بازآفرینی شهری و نقشه راه توسط ادارات ذیربط شهرستان همراه با طرح تهیه و آماده شود تا در این ستاد مصوب شده و برنامه‌ها براساس آن پیش برود. 

وی با تأکید بر اینکه ادارات شهرستان در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری پروژه های عمرانی معرفی کنند، تصریح کرد: با توجه به یک‌طرفه کردن خیابان حضرت امام خمینی(ره) شهر کبودراهنگ تأکید می‌شود که هرچه سریع‌تر توسط شهرداری و ادارات ذیربط نسبت به برداشتن بلوار وسط خیابان و انتقال چراغ‌های روشنایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha