• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۰۷:۲۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402081712215
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد؛

رتبه پایین سیستان و بلوچستان در اجرای طرح هادی/ ساخت ۴۰۰ هزار واحدمسکونی در کشور توسط بنیادمسکن

رتبه پایین سیستان و بلوچستان در اجرای طرح هادی/
ساخت ۴۰۰ هزار واحدمسکونی در کشور توسط بنیادمسکن

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور این بنیاد را جزو یادگارهای امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه عمران روستایی از تهیه تا اجرای طرح هادی روستایی را عهده دار است و علاوه بر آن به موضوعات فرهنگی و مذهبی نیز توجه ویژه ای دارد و توانسته در سطح کشور بیش از ۴۲ هزار روستا را تهیه طرح هادی و ۲۲ هزار روستا را اجرا کند .

به گزارش ایسنا- حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی نژاد ، شامگاه سه شنبه ۱۶ آبان در دیدار با آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در اجرای طرح هادی سیستان و بلوچستان از میانگین کشوری پایین تر است که تلاش می شود تا با حمایت ها به رتبه خوبی دست یابد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سند ۷۰ درصد واحدهای روستایی کشور صادر و تحویل شده است و تفاهم نامه ای با ثبت اسناد به این منظور منعقد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد گفت: در یک افق ۱۰ ساله بنا داریم تا این موضوعات و صدور سند و ساخت مسکن روستایی را انجام دهیم و این موضوع در اقتصاد کشور اثر گذار است .

وی افزود: تعداد ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد در کشور با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت نوسازی شده که جزو خدمات نظام است اما متاسفانه برای مردم بیان نشده است.

وی در ادامه به نهضت ملی اشاره داشت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۴۰۰ هزار واحد شامل ۲۰۰ هزار واحد شهری و ۲۰۰ هزار واحد روستایی را در سطح کشور بر عهده دارد و برای کمک به دولت بنا دارد تا در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در هر سال ۵۰۰ هزار قطعه زمین و جمعا یک میلیون زمین بصورت ۹۹ ساله با تسهیلات ۳۵۰ میلون تومانی به متقاضیان ارائه دهد.

وی در پایان گفت: پیشانی فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید مسکن محرومین باشد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و به همین منظور شیوه‌هایی را برای تحقق این مهم دنبال می کنیم و نوید بخش روزهای خوب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha