• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081712305
  • خبرنگار : 71592

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و قدس/ انفجار خانه یک اسیر فلسطینی

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و قدس/ انفجار خانه یک اسیر فلسطینی

ارتش رژیم صهیونیستی مجددا به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش برد. نیروهای اشغالگر خانه نوجوان اسیر به نام محمد باسیل الزلبانی را در اردوگاه شعفاط در شهر بیت المقدس منفجر کردند.

به گزارش ایسنا، نیروهای اشغالگر در ساعات اولیه صبح روز چهارشنبه به خانه خانواده الزلبانی در اردوگاه شعفاط هجوم بردند و در تمام خیابان‌های اردوگاه مذکور مستقر شدند و تا پشت بام ساختمان‌ها بالا رفتند، در حالی که کارشناسان مواد منفجره، بمب‌ها را در خانه آنها کار گذاشتند.

نیروهای اشغالگر از بلندگوها اعلام کردند که مردم از خانه الزلبانی دور شوند زیرا قصد انفجار آن را دارند. دو انفجار متوالی در خانه خانواده الزلبانی انجام شد. خانه آنها یک آپارتمان مسکونی در یک ساختمان چهار طبقه شامل فروشگاه و خانه است، هفت نفر در این خانه زندگی می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطینی‌ها را در شهرک‌های مختلف کرانه باختری؛ بیت‌لحم، رام‌الله، نابلس، قلقیلیه و اریحا بازداشت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در بیشتر این عملیات باهم درگیر شدند و در اردوگاه «عقبه جبر» نزدیک اریحا و شهر قلقیلیه درگیری‌های مسلحانه رخ داد.

خبرگزاری آناتولی اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به کرانه باختری یورش برد و تعدادی از جمله دو روزنامه‌نگار را بازداشت کرد. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به محوطه دانشگاه «بیرزیت» در نزدیکی رام‌الله با شش خودروی نظامی یورش برد.

ارتش اشغالگر عملیات بازداشت‌هایی در تعدادی از شهرک‌های استان الخلیل انجام داد.

مناطق مختلف کرانه باختری و قدس روزانه شاهد یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی است که با درگیری‌ها، بازداشت‌ها، تیراندازی‌ها و پرتاب گازهای اشک آور به سمت جوانان فلسطینی روبروست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha