• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402081712353
  • منبع : بازار

دانلود قسمت ششم سریال مرداب کامل و لینک مستقیم

دانلود قسمت ششم سریال مرداب کامل و لینک مستقیم

قسمت ششم مرداب به کارگردانی برزو نیک‌نژاد کامل و مستقیم برای دانلود قرار گرفت. شما کاربران عزیز می‌توانید قسمت ۶ سریال مرداب را از زردفیلم تماشا و دانلود کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت زردفیلم، سریال مرداب قسمت ششم از چهارشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می شود. سریال مرداب به کارگردانی برزو  نیک نژاد و تهیه کنندگی محمد شایسته با حضور بازیگران معروفی چون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان و ستاره پسیانی و.. است.

دانلود قسمت ششم سریال مرداب کامل و لینک مستقیم

«دانلود قسمت ششم سریال مرداب»

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

«دانلود سریال مرداب»

خلاصه داستان تا قسمت ششم مرداب

داستان از شمال آغاز می شود اما سازندگان روایتی متفاوت از آن اقلیم دارند که نشات گرفته از وسواس در بخش کارگردانی و قاب بندی های است. شاید قسمت اول مدیون بازی ویژه چهار بازیگر باشد؛ پانته آ پناهی‌ها، این بار در قامت نقش اول زن یک اثر تصویری، نقشی مرموز و چند وجهی را ارایه داده است. یک بازگشت باشکوه برای مهدی هاشمی که توانست با تقابل تکنیک و حس یک بازی تماشایی برای مخاطب تدارک ببیند.

نقد و بررسی تا قسمت ۶ مرداب

یکی از نقاط قوت این سریال حضور بازیگران حرفه‌ای و با تجربه است. مهدی هاشمی با بازی قوی‌ای توانسته است تا شخصیت اصلی این داستان را به تصویر بکشد و توجه مخاطبان را جلب کند. همچنین حضور شهرام حقیقت دوست به عنوان یک بازیگر مطرح و پر تجربه در این سریال افتخار آورده و تا حدی جلوه‌گری خوبی را ارائه داده است. امیر جعفری با بازی در نقش "شکیب" نقشی مهم را ایفا کرده و شخصیت جالبی را به تصویر کشیده است.

پایان قسمت ششم سریال  مرداب باعث می‌شود که بیننده با انگیزه‌ای بیشتر به تماشای ادامه داستان بپردازد و منتظر بیان سوالات برای دفعه‌های بعدی شود.

درباره مرداب تا قسمت ششم بیشتر بدانید

سریال "مرداب" یک قصه معمایی با تمرکز بر شخصیت‌ها و داستان‌های مختلف است که در وهله اول، مخاطبان را با شخصیت‌های محوری آن آشنا می‌کند و معماها و سوالات مهم داستان را مطرح می‌کند. این سریال دارای اتمسفر ماجراجویانه‌ای است که در تاریخه‌ها و مکان‌های مختلف پرداخته می‌شود.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال مرداب

این سریال در قالب یک فصل چهارشنبه ها ساعت ۸ صبح از زردفیلم پخش می شود. شما می توانید قسمت هفتم (بعدی) این سریال را چهارشنبه آینده ساعت ۸ صبح از زردفیلم دانلود کنید. برای دانلود سریال های بیشتر همچون نیسان آبی ۲، زخم کاری ۲ و سریال های دیگر نمایش خانگی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال

بازیگران سریال

الهام اخوان , الیکا ناصری , امیر جعفری , حامد کمیلی , ستاره پسیانی , شهرام حقیقت دوست , صفر محمدی , مجتبا پیرزاده , مجید پتکی , محمود نظرعلیان , مهدی هاشمی , یسنا میرتهماسب

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha