• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402081712502
  • منبع : نمایندگی مرکزی

قول مساعد رئیس صندوق رفاه دانشجویان جهت جذب اعتبارات برای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تفرش

قول مساعد رئیس صندوق رفاه دانشجویان جهت جذب اعتبارات برای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تفرش

ایسنا/مرکزی رئیس صندوق رفاه دانشجویان با بیان اینکه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تفرش با ۱۰۰ درصد اسکان دانشجویی، از لحاظ کمی و کیفی از بهترین خوابگاه های دانشجویی کشور است، در خصوص جذب اعتبارات در حوزه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تفرش قول مساعد داد.

دکتر "مسعود گنجی" در جریان بازدید از دانشگاه تفرش در دیدار با هیات رئیسه این دانشگاه افزود: فعالیت عمرانی و تجهیز خوابگاه های دانشجویی که در تابستان، یک کار جهادی است که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویان طلایه دار رفاه دانشجویی در کشور است، تصریح کرد: نگاه ما به خوابگاه‌های دانشجویی، تنها مکانی برای آسایش و استراحت دانشجویان در ساعات مشخص از شبانه‌روز نبوده، بلکه این اماکن را محلی برای سازندگی شخصیت امروز و فردای دانشجویان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی دیده و در جهت بهینه سازی امکانات و خدمات رفاهی دانشجویان کشور تلاش می کنیم.

وی احداث خوابگاه متاهلی در دانشگاه تفرش را گامی مثبت در راستای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: اهتمام دانشگاه تفرش در ایجاد خوابگاه متاهلی اقدام موثری است و این دانشگاه باید در راستای افزایش تعداد خوابگاه های متاهلی نیز اقدام کند.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۴۰ دانشجو به دانشگاه تفرش وارد شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" کسب مجوز پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تجهیز و بازسازی خوابگاه های دانشجویی در تابستان گذشته، ایجاد هیئت امنا و هیئت ممیزه مستقل دانشگاه تفرش، تصویب و راه اندازی دو دانشکده "علوم انسانی" و "هنر و معماری" در دانشگاه تفرش، کسب مجوز پذیرش دانشجو در هفت رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و کسب مجوز تاسیس پردیس علوم و مهندسی صنایع غذایی وابسته به دانشگاه تفرش در شهرستان ساوه را از مهمترین دستاوردهای کسب شده این دانشگاه در طول هجده ماه گذشته عنوان کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: دانشگاه تفرش توانسته است تمامی دانشجویان را در خوابگاه ها اسکان داده و در راستای اسکان ۱۰۰ درصدی  دانشجویان متقاضی در خوابگاه ها گام بردارد.

دکتر " علی پارسیان" افزود: سرانه ورزشی این دانشگاه نیز بیشتر از حد استاندارد است و وجود سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی سالن های تندرستی از جمله این امکانات است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه حضور خود در دانشگاه تفرش ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه، از زیرساخت ها، اماکن ورزشی، سراهای دانشجویی، موزه طبیعت، علوم و فناوری، سیستم فاضلاب خوابگاه های دانشجویی و ساختمان اداری یعقوبی نسب این دانشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha