• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402081712733
  • منبع : نمایندگی اردبیل

جشنواره فرهنگی _ ورزشی کانون‌های مساجد بیله سوار برگزار شد

جشنواره فرهنگی _ ورزشی کانون‌های مساجد بیله سوار برگزار شد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی _ ورزشی کانون های مساجد شهرستان بیله سوار با حضور مسئولان استانی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بیله سوار در روستای مرادلو برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون ۱۷ آبان گفت: جشنواره فرهنگی _ ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار با حضور مسئولان استانی، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان بیله سوار در روستای مرادلو برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برپایی مسابقه های ورزشی از جمله دارت، فوتبال دستی، پینگ پنگ، طناب کشی، تیراندازی و سایر برنامه های فرهنگی از بخش های مهم این جشنواره بود که با استقبال خوب اعضای کانون های مساجد شهرستان بیله سوار مواجه شد.

وی اذعان کرد: پخت نان و آش دوغ به همت واحد خواهران نیز از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره بود.

آمون خاطر نشان کرد: در پایان این جشنواره از برگزیدگان مسابقه مختلف فرهنگی و ورزشی با حضور مسئولان استانی و شهرستان تجلیل و جوایزی به آنها اهدا شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد با هدف ایجاد نشاط و امید در بین مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان با محوریت مساجد در روستاهای شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

آمون ادامه داد: این جشنواره مردمی در بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی به صورت هفتگی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: احیاء کارکردهای اجتماعی و فرهنگی مساجد و رفع مشکلات و مسائل روستاها با حضور نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha