• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402081712760
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عنوان کرد

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی کیش

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین‌المللی کیش

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بین‌المللی کیش شرکت کرده است.

«عبدالله قبادی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از حضور اتاق بازرگانی یاسوج در رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۳ خبر داد و افزود: دهمین رویداد کیش اینوکس با حضور ۳۰۰ شرکت از بخش دولتی و خصوصی کشور و برگزاری ۳۶ نشست تخصصی با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه سرمایه‌گذاری، بسترسازی تامین مالی، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند در کیش شروع شده است.

وی اظهارکرد: اتاق بازرگانی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این استان در این نمایشگاه که از ۱۵ تا ۱۸ آبان ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش در حال برگزاری است، حضور دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با بیان اینکه از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: دیدار و رایزنی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حضور در نشست‌های تخصصی این رویداد، نشست و رایزنی با هیات‌های کشورهای مختلف از برنامه‌های بخش خصوصی استان در این نمایشگاه است.

قبادی تصریح کرد: این نمایشگاه طی این مدت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برپاست و تلاش می‌کنیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی، معدنی، آبی و کشاورزی به خوبی معرفی شود.

وی ادامه داد: هیئت هایی تجاری و سرمایه گذاری از کشورهای مختلف از جمله عمان، روسیه و پاکستان در این نمایشگاه حضور دارند که امیدواریم بتوانیم در جهت معرفی فرصت های سرنایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد گام های مثبتی برداریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و منابع آب دارای ظرفیت های بالایی است و پیشنهادات خوبی نیز در این خصوص جهت ارائه در نمایشگاه کیش داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha