• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1402081712782
  • منبع : معاونت علمی ریاست جمهوری

واحد پایلوت رفع نیازها و مشکلات صنعت الکل ایجاد می‌شود

واحد پایلوت رفع نیازها و مشکلات صنعت الکل ایجاد می‌شود
عکس تزئینی است

در جلسه مشترک کارگروه بیوتکنولوژی صنعتی و محیط زیست ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری با انجمن تولیدکنندگان اتانول ایران مقرر شد که واحد پایلوت رفع نیازها و مشکلات صنعت الکل ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، در جلسه‌ای که با حضور بابایی‌پور؛ مدیر کارگروه بیوتکنولوژی صنعتی و محیط زیست ستاد توسعه زیست‌فناوری، فولادی؛ مشاور کارگروه بیوتکنولوژی صنعتی و محیط زیست ستاد توسعه زیست‌فناوری، درفشی؛ کارشناس کارگروه بیوتکنولوژی صنعتی و محیط زیست ستاد توسعه زیست‌فناوری و نمایندگان انجمن تولیدکنندگان اتانول ایران از جمله پارسایی، رئیس انجمن، اسدی، بازرس اصلی، عارف‌نیا و احرار، معاونین انجمن برگزار شده بود، درباره حل مشکلات تولیدکنندگان الکل در کشور گفتگو و برنامه‌ریزی شد.

پیرو مذاکرات انجام شده در این جلسه، انجمن تولیدکنندگان اتانول و دبیرخانه تولیدکنندگان خمیرمایه موظف شدند که ضمن همفکری با تولیدکنندگان عضو این انجمن به بررسی و شناسایی مشکلات این صنعت پرداخته و موارد را به کارگروه بیوتکنولوژی صنعتی و محیط زیست ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، کارگروه بیوتکنولوژی صنعتی و محیط زیست ستاد توسعه زیست فناوری، مطابق با برنامه‌ها و اهداف تعیین شده و با توجه به ابزارهای موجود اقدام به رفع گلوگاه‌های صنعت الکل و خمیرمایه می‌کند و بررسی و تجمیع اطلاعات از سوی انجمن تولیدکنندگان اتانول می‌تواند برای ارائه در نشست آینده این کارگروه در مورد صنعت الکل و خمیرمایه که احتمالا در ماه جاری برگزار خواهد شد، مؤثر و مفید باشد.

از دیگر موارد مهم مطرح شده در این جلسه، پیشنهاد راه‌اندازی واحد پایلوت از طرف مدیر کارگروه بیوتکنولوژی صنعتی و محیط زیست ستاد توسعه زیست‌فناوری بود که مورد استقبال انجمن تولیدکنندگان اتانول ایران قرار گرفت و مقرر شد که پایلوت مورد نظر در راستای رفع نیازها و مشکلات پیش روی صنعت الکل و خمیر مایه ایجاد شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha