• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۸
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402081712968
  • منبع : روابط عمومی برنامه

توصیه خواهر حاج احمد متوسلیان به مادران و همسران

توصیه خواهر حاج احمد متوسلیان به مادران و همسران

خواهر حاج احمد متوسلیان نقش زنان و مادران و خواهران را در ترویج فرهنگ مقاومت بسیار موثر خواند و اظهار کرد: مادران و خواهران و همسران باید در پرورش شریک زندگی و برادر و فرزند خود دقت کنند تا به نهایت رشد و عاقبت بخیری برسند.

به گزارش ایسنا، فریده متوسلیان خواهر حاج احمد متوسلیان که با رادیو مقاومت گفت‌وگو می‌کرد، در مورد نقش مادر حاج احمد متوسلیان در شکل گیری روحیه مقاومت و استقامت وی گفت: مادر الطاف و محبت بی‌پایان و دقت شدیدی روی تربیت ما فرزندان به ویژه حاج احمد داشتند. احمد متوسلیان جاویدالاثر هستند و مقام معظم رهبری نیز از ایشان با عنوان «جاوید نشان» یاد کردند.
وی ادامه داد: برادرم از یک خانواده ریشه‌دار و با اصل و نسب بود و سر سفره پدر و مادر بزرگ شد و البته خیلی هم روی خودش کار کرده بود. پانزده ساله بودم که برادرم جاویدالاثر شد. من و برادرم رابطه بسیار صمیمی با هم داشتیم.

وی با اشاره به مصاحبه حاج احمد درباره آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: برادرم گفت که شرف و انسانیت و مردانگی ما در شهر خرمشهر است چرا که اگر خونین شهر سقوط کند تا یک سال آینده ما نیروی نظامی نخواهیم داشت.

خواهر حاج احمد متوسلیان اظهار کرد: بعد از اینکه  آزادسازی خرمشهر، اسرائیل برای گرفتن طعم شیرین پیروزی از ما، به جنوب لبنان حمله کرد و قرار شد حاج احمد به عنوان شجاع ترین و دلاورترین فرد سپاه و فرمانده بزرگترین لشکر سپاه به لبنان اعزام شود تا با اسرائیلی‌ها مقابله کند.

وی به اظهارات حاج احمد متوسلیان در هنگام اعزام به اسرائیل اشاره کرد و گفت: حاج احمد نقل کرد که ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد؛ هر کسی هست بسم الله و هر کسی هم که نیست خداحافظ. همچنین در جای دیگر گفته بود که هر جا کلمه لا اله الا الله گفته شود مرز اسلامی است و ما شب هنگام همچون عقاب بالای سر اسرائیلی‌ها فرود خواهیم آمد و اسرائیل وحشت زده خواهد شد.

فریده متوسلیان گفت: برادرم گفته بود که اگر هر کدم از ما یک سطل آب روی اسرائیل بریزیم اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد و اسرائیل باید از صحنه روزگار زدوده شود و شما مردان غیور باید تا انتهای مسیر را بروید و خطاب به بسیجی‌ها می گوید هر وقت پرچم اسلامی را در انتهای افق کوبیدید استراحت کنید».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha