• چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402081713005
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

آخرین اخبار انتظامی آذربایجان شرقی

دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در تبریز

دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش که در نقاط مختلف شهر تبریز عربده‌کشی و قدرت‌نمایی می‌کردند، خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت نمایی، عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مشخص شد این افراد با استفاده از چاقو و قمه و ایجاد راهبندان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته و متواری شده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی اراذل و اوباش را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۸ نفر اراذل و اوباش را که یکی از آنان زن بود، دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی استان استان با بیان اینکه در آذربایجان شرقی جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، یادآوری کرد: از این افراد دستگیر شده تعدادی قمه و چاقو کشف و تعداد ۲ دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.

وی در پایان به افراد هنجار شکن، اراذل و اوباش هشدار داد و تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرکس بخواهد با قدرت پوشالی اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی نماید با برخورد قانونی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهند شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳ فقره سرقت در تبریز

سرهنگ یداله جهان‌آرا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع سرقت اماکن خصوصی، در سطح شهرستان ماموران بخش انتظامی خسروشاه به موقع به محل اعزام شدند.

 وی اضافه کرد: ماموران انتظامی بخش خسروشاه با یکسری اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی سارقان را شناسایی و در محل اختفاء آن‌ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات مقدماتی به بزه ارتکابی اعتراف و از محل اختفاء آن تعدادی اموال مسروقه کشف که در ادامه به ۳ فقره سرقت اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در پایان ضمن اینکه پرونده متهمان در حال سیر مراحل قانونی است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف نزدیک به ۵ کیلوگرم موادمخدر در جلفا

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از کشف ۴ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع موادمخدر و دستگیری سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ عادل ولی‌زاده در رابطه با این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر فروش موادمخدر در شهرستان و در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از معتادان و تشدید مقابله با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان موادمخدر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: در یک عملیات غافلگیرانه یک سوداگر مرگ توسط پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم از ۴ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع موادمخدر توهم‌زا کشف و نهایتا متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد واز همشهریان خواست هرگونه موارد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در چاراویماق

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق ازکشف ۲ تن کودشیمیایی قاچاق خبر داد.

سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح این خبر اذعان کرد: ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کودشیمیایی اوره قاچاق جمعا به وزن ۲ تن کشف کردند.

وی تشریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی در پایان افزود: پلیس با تمام توان و با به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha