• پنجشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402081813248
  • خبرنگار : 50038

زیبایی پاییزی با ۲۶ هزار گل زینتی در بوستان‌های ملایر

زیبایی پاییزی با ۲۶ هزار گل زینتی در بوستان‌های ملایر

ایسنا/همدان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر به کاشت بیش از ۱۶ هزار بوته گل داوودی و ۱۰ هزار گلدان کلم زینتی در میادین، بوستان ها و بلوارهای سطح شهر اشاره و تصریح کرد: گل داوودی، شاخص گل‌های پاییزه به‌شمار می‌رود.

مهدی بهرامی در گفت و گو با ایسنا افزود: کاشت این‌گونه ها با توجه به تنوع رنگ و سازگاری این گل با شرایط آب و هوایی ملایر، در فصل سرما زینت‌بخش معابر شهری می‌شود.

وی با اشاره به شکوفایی گل های فصلی پاییزه در بلوارها و بوستان‌های سطح شهر، گفت: همزمان با آغاز فصل پاییز و با رویکرد زیباسازی چهره شهر، ایجاد فضاهای فرح بخش، افزایش زیبایی بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط شهروندان کاشت گل‌های پاییزه انجام می‌شود که با به گل نشستن این گل‌های رنگارنگ، امروز شاهد زیبایی چهره شهر هستیم.

بهرامی اظهار کرد: با تلاش سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر، گل های پاییزه زینت بخش بلوارها، میادین و بوستان‌های جهان شهر ملایر شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال چندین نوبت گل‌کاری انجام می‌شود، افزود: گل‌های کاشته شده در بوستان‌ها و فضای سبز شهری متناسب با شروع هر فصل تغییر می‌کند و در کنار کاشت گل‌های داوودی و کلم زینتی در پاییز، درختچه‌های زینتی و انواع رز در قالب طرح‌های زیبا، جلوه خاصی به شهر می‌بخشند.

بهرامی به کاشت بیش از ۱۶ هزار بوته گل داوودی و ۱۰ هزار گلدان کلم زینتی در میادین، بوستان‌ها و بلوارهای سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: گل داوودی، شاخص گل‌های پاییزه به‌شمار می‌رود و کاشت این‌گونه با توجه به تنوع رنگ و سازگاری این گل با شرایط آب و هوایی ملایر، در فصل سرما زینت‌بخش معابر شهری می‌شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری افزود: عملیات گسترده باغبانی در بوستان‌ها و تمامی عرصه‌های سبز شهری در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha