• پنجشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402081813312
  • خبرنگار : 50175

مدیرعامل شرکت گاز استان:

ضریب گازرسانی در لرستان به ۹۹.۳ درصد رسیده است

ضریب گازرسانی در لرستان به ۹۹.۳ درصد رسیده است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ضریب گازرسانی شهری و روستایی در استان به ۹۹.۳ درصد رسیده است.

کرم گودرزی امروز ۱۸ آبان‌ماه در مراسم افتتاح گازرسانی به شهر شول‌آباد و ۳۸ روستای تابعه در شهرستان الیگودرز اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر تازه تأسیس شول‌آباد نیز مصوبه سفر بود که امروز با یک هزار میلیارد ریال اعتبار و گازرسانی به یک هزار و ۲۰۰ خانوار در فاز اول افتتاح شد.

وی تصریح کرد: همچنین گازرسانی به محور بزنوید نیز به‌عنوان آخرین مصوبه با دو پیمانکار در حال انجام است که ۴۲ درصد پیشرفت دارد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع ۳۳ شهر استان ۳۲ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و ضریب نفوذ گاز شهری ۹۹.۹۷ درصد است.

گودرزی اضافه کرد: از سه هزار و ۴۲۹ روستای واجد شرایط گازرسانی در لرستان ۲ هزار و ۳۴۸ روستا معادل ۹۷.۹ درصد از این خدمت برخوردار هستند.

وی بیان کرد: ۳۹۰ روستا و ۹۴۶ واحد صنعتی استان در طی فعالیت ۲ ساله دولت سیزدهم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: شرکت گاز لرستان در اجرای پنج مصوبه سفر سال ۱۴۰۰ آیت‌الله رئیسی به استان پیشرو است.

گودرزی اظهار کرد: پنج مصوبه سفر به این شرکت ابلاغ شد که گازرسانی به ۱۱۳ روستا با یک هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال بعد از ۶ ماه سفر محقق شد و هزینه‌های گازرسانی به منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز توسط شرکت گاز پرداخت شده است.

وی تصریح کرد:‌ همچنین گازرسانی به واحد آهک صنعتی هیدراته پلدختر از محل مصوبه شورای اقتصاد تأمین اعتبار شد و به‌عنوان یکی دیگر از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: ضریب گازرسانی شهری و روستایی در لرستان به ۹۹.۳ درصد رسیده که با توجه به شرایط رویشی و سخت گذری منطقه زاگرس کار بزرگی است.

گودرزی اضافه کرد: از مجموع ۱۹۷ روستای واجد شرایط الیگودرز نیز ۱۳۶ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز روستایی در این منطقه ۹۲.۱۳ درصد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha