• پنجشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402081813434
  • خبرنگار : 50455

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

بیدار شدن وجدان‌های بشری از برکات طوفان الاقصی بود

بیدار شدن وجدان‌های بشری از برکات طوفان الاقصی بود

ایسنا/قم عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: حوادث فلسطین، ملت‌های اسلامی را بیدار کرده است و همه کشورهای اسلامی باید بدانند که با این دشمن عنود مواجه هستند.

آیت‌الله محمود رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در همایش «طوفان الاقصی گذار به نظم نوین منطقه‌ای و جهانی» که امروز ۱۸ آبان‌ماه در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد اظهار کرد: مرگ تدریجی با ذلت و شهادت و زندگی با عزت دو راهی بود که روبه‌روی فلسطینی‌ها قرار داشت؛ رژیم صهیونیستی سال‌های سال، فلسطینی‌ها را در یک زندان بزرگ قرار داده و به هر بهانه‌ای برای کشتار و شکنجه آنان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین، گفت: جمع محدودی تا عمق ۴۰ کیلومتری در سرزمین‌های اشغالی پیش رفتند و اقدامات بزرگی انجام دادند که این اقدام عادی و معمولی نیست و مجموعه این رخدادها غیر قابل تحقق بود، اما عملیاتی و موجب شکست یک رژیم ظالم و مستکبر شد.

رجبی بیان کرد: جنایاتی که امروز در غزه در حال رخ دادن است فطرت‌های انسانی را به درد آورده و بسیاری از مردم در کشورهای مختلف به خیابان‌ها آمدند که امیدواریم این امر موجب از بین رفتن زودتر رژیم صهیونیستی شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: حوادث فلسطین، ملت‌های اسلامی را بیدار کرده است و همه کشورهای اسلامی باید بدانند که با این دشمن عنود مواجه هستند؛ جهان امروز متوجه شد که چه رژیم خونخواری در این دنیا وجود دارد که با انواع سلاح‌ها به دنبال کشتار مردم مظلوم فلسطین است.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: دشمن با جنگ ترکیبی تلاش می‌کرد تا ملت‌های اسلامی را نسبت به ظلم بی‌تفاوت کند، اما طوفان الاقصی اجازه این کار را نداد و این عملیات وجدان‌ها و ارزش‌های فطری بشریت را بیدار کرد و ملت‌ها امروز منطق عقلانی خود را هوشیار می‌بینند.

وی افزود: دشمنان سال‌ها تلاش کردند تا ملت‌ها نسبت به اتفاقات فلسطین بی تفاوت باشند، اما امروز شاهد آن هستیم که ملت‌های دنیا هوشیار شده اند و به پا خواستند که این امر از برکات عملیات طوفان الاقصی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha