• پنجشنبه / ۱۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402081813459
  • خبرنگار : 50492

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بسته پیشنهادی تامین مالی پروژه‌های راه خراسان رضوی آماده می‌شود

بسته پیشنهادی تامین مالی پروژه‌های راه خراسان رضوی آماده می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان رضوی از آماده‌سازی بسته پیشنهادی تامین مالی راه‌های این استان خبر داد.

امیر محمود غفاری و یعقوبعلی نظری عصر امروز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه در محل دفتر استاندار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار خراسان رضوی در این نشست اظهار کرد: ما استان را با سه راهبرد عدم بروز التهاب، جبران عقب‌ماندگی‌ها و ایجاد جهش همواره مدیریت می‌کنیم.

نظری با اشاره به ظرفیت‌های اقامتی مشهد افزود: مشهد ۱۲۰ هزار تخت اقامتی دارد و از این حیث ۵۲ درصد ظرفیت اماکن اقامتی کشور را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه راه‌های استان «زیارتی و مرزی» است، خاطرنشان کرد: روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان در حدود یکسال گذشته اتفاق بزرگی بود اما نمی‌توانیم هنوز به این مقدار بسنده کنیم.

استاندار خراسان رضوی ضمن تشریح پروژه‌های کلان استان عنوان کرد: مسئله قطار سریع‌السیر تهران-مشهد و آزادراه حرم تا حرم از جمله پروژه‌های بزرگ استان است و تقاضا داریم تا در سطح وزارت راه و شهرسازی موانع اجرای این پروژه‌ها تسهیل و برطرف شود.

نظری تاکید کرد: مسئله راه، بیمارستان و مدرسه؛ از جمله دیگر مسائل استان است که باید با اتکا به مزیت‌ها آن‌ها را حل کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، به گفته امیر محمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در این نشست بنا شد؛ بسته پیشنهادی «تامین مالی پروژه‌های راه استان‌» برای دهه کرامت آماده شود و در آن همه ذی‌نفعان وارد شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۱۹ ۱۱:۱۲

با سلام من معتقد هستم استانداران و فرمانداران و شهرداران کارآمد و ولایتمدار و مسلمان واقعی با عملکر دینی را می توان از ظاهر شهر ها تشخیص داد خداوندا آرزو میکنم در شهر ما مالک اشترها فرماندار و استاندار و شهردار بشوند چون من اول از خدا بعد از امام رضا و امام زمان خجالت می کشم با این ظاهر و اعتقادات ریزشی بعضی ازمجاورین و زائران