• جمعه / ۱۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402081913554
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی:

اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط ۲ قطار شهری تبریز مشهود است

اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط ۲ قطار شهری تبریز مشهود است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از روند مطلوب عملیات اجرایی مخصوصاً در حفاری تونل عمیق خط دو خبر داد و گفت: اقدامات مثبتی در پیشبرد عملیات اجرایی خط ۲ قطار شهری تبریز مشهود است.

جبارعلی ذاکری به همراه شهردار تبریز در بازدید از ایستگاه‌های فاز اول بیان کرد: در شش ماه گذشته اقدامات و پشتیبانی جدی از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر برای ساماندهی مطلوب این پروژه مشهود است و اقدامات مثبتی در روند اجرایی، احداث و مسیر دیده می‌شود و به موازات آن، برنامه‌ریزی‌هایی برای تعیین و تکلیف ایستگاه‌ها انجام گرفت و در بازدید امروز از ایستگاه‌های قراملک، شهرک امام، قره آغاج و دانشسرا، برنامه‌های ارائه شده توسط پیمانکار نیز بررسی شد.

وی افزود: اقدامات مثبتی مخصوصاً در مسیر دیده می‌شود و طبق قول داده شده، دستگاه حفار اول در آذرماه از مقابل استانداری (ایستگاه دانشسرا) خارج می‌شود و حفاری مسیر از قراملک تا میدان دانشسرا به اتمام می‌رسد و بر اساس مشاهدات اتمام حفاری در فاز اول خط دو در آذرماه عملیاتی و امکان‌پذیر است و باقیمانده حفاری که ۴۱۰ متر تا ایستگاه دانشسرا وجود دارد در آذرماه به اتمام می‌رسد.

ذاکری ضمن اشاره به نگرانی‌های موجود در خصوص ایستگاه‌های فاز اول خط تصریح کرد: در بازدید امروز معلوم شد که تمام ایستگاه‌ها فعال شده و با توضیحاتی که از سوی مجموعه سازمان و پیمانکار شنیدیم امیدواریم که طبق زمانبندی اعلامی، پروژه به اتمام برسد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در پایان گفت: بیشترین مشکل در روند اجرا و اتمام آن، آزردگی و نارضایتی اهالی بود که در بازدید امروز هم شهردار محترم و هم هیئت بازدید کننده بر تسریع عملیات اجرایی و اتمام پروژه طبق زمانبندی اعلامی در دستگاه روزشمار تاکید کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۰ ۲۳:۳۲

خط یک چهل سال طول کشید احتمالا خط دو تا سا۱۴۵۰ تحویل مردم تبریز میشه