• جمعه / ۱۹ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402081913557
  • خبرنگار : 71145

رسانه‌های عبری: یمن با وجود همه دستگاه‌های نظارتی در دریای سرخ به هدف قرار دادن ما ادامه می‌دهد

رسانه‌های عبری: یمن با وجود همه دستگاه‌های نظارتی در دریای سرخ به هدف قرار دادن ما ادامه می‌دهد

رسانه‌های عبری اذعان کردند کل دستگاه‌های نظارتی رژیم صهیونیستی موفق به کشف پهپاد یمنی که به ایلات رسیده بود، نشدند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری روز پنجشنبه اعلام کردند که تلاش‌های یمن برای هدف قرار دادن اراضی اشغالی با وجود تمامی سیستم‌های حفاظتی و هواپیماهای جنگی که در حال گشت زنی بر فراز دریای سرخ هستند، ادامه خواهد داشت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی افزودند که تمامی دستگاه‌های نظارتی تسلیحات هوایی، دریایی و زمینی که به سمت یمن هدایت می‌شوند موفق به شناسایی پهپاد رسیده به ایلات نشده‌اند.

در همان زمان، «کانال ۱۳» عبری زبان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همچنان با یک معما در مورد چگونگی رسیدن این پهپاد به ایلات مواجه است.

آلون بن دیوید، مفسر نظامی کانال ۱۳، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی اسرائیل تمام حسگرها را در هوا و زمین و همچنین رادارهای ناوهای نیروی دریایی را در حالت آماده‌باش قرار داده و به سمت جنوب هدایت کرده، اما مشحص نشد پهپاد از کجا به ایلات آمده بود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با اشاره به ادامه تلاش‌های یمن برای هدف قرار دادن ایلات گفت: رهگیری یک موشک بالستیک یک رویداد پیچیده است.

این در حالی است که سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شلیک موجی از موشک‌های بالستیک به سمت اهداف متعدد و حساس دشمن صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد و گفت از جمله نقاط مورد حمله، اهداف نظامی در ایلات بودند.

سریع تاکید کرد که این عملیات علیرغم پنهان کاری دشمن، با موفقیت به اهداف خود دست یافت و منجر به تلفات مستقیم شد.

صنعا تاکنون تعدادی موشک بالستیک، بالدار و پهپاد به اهداف نظامی حیاتی و استراتژیک رژیم صهیونیستی در شهرک ایلات و نقب در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha