• جمعه / ۱۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402081913622
  • خبرنگار : 71145

دفتر رسانه‌ای غزه: بایدن شخصاً کشتارهای اسرائیل را تشویق می‌کند

دفتر رسانه‌ای غزه: بایدن شخصاً کشتارهای اسرائیل را تشویق می‌کند

دفتر رسانه‌ای دولتی در نوار غزه بمباران شدید ارتش رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان کودکان الرنتیسی و اطراف بیمارستان اندونزی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، این دفتر روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حملات که در پی هدف قرار دادن بسیاری دیگر از بیمارستان‌ها در نوار غزه انجام شده‌است، «جنایتی بین‌المللی در مخالفت با قوانین جهانی است و وحشیگری اشغالگران را نشان می‌دهد».

این دفتر خاطرنشان کرد: دولت آمریکا و جو بایدن، رئیس جمهور این کشور شخصاً ارتش اسرائیل را با حمایت سیاسی، نظامی و مالی و سکوت آشکار در برابر تداوم اشغالگری به هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، کشتار روزانه و بمباران خانه‌ها بر سر غیرنظامیان در نوار غزه تشویق کرده‌اند. 

رئیس مرکز اروپایی مدیترانه‌ای حقوق بشر نیز گفت: صحنه نوار غزه نشان می‌دهد که در ساعات آینده کشتار جمعی در اطراف بیمارستان‌ها انجام خواهد شد، زیرا اسرائیل آن‌ها را مراکز نظامی می‌بیند و بر این اساس اقدام می‌کند.

دیده‌بان حقوق بشر نیز تاکید کرد: چیزی برای تایید ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر قرار گرفتن مقر رهبری حماس در زیر بیمارستان الشفا نیافتیم. همچنین اسرائیل هیچ مدرکی مبنی بر اینکه آمبولانسی که اخیراً هدف قرار داد، در حال حمل و نقل مبارزان فلسطینی بوده، ارائه نکرد.

در همین حال، ویدئویی لحظات هولناکی از بمباران اطراف بیمارستان العوده در تل الزعتر در شمال شرقی نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را به تصویر می‌کشد. این بمباران منجر به زخمی شدن یک امدادگر و تخریب تعدادی آمبولانس شد.

در این راستا، وزارت بهداشت فلسطین از حمله همزمان رژیم صهیونیستی به چند بیمارستان در نوار غزه خبر داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در بمباران رژیم صهیونیستی در بامداد جمعه که زایشگاه مجتمع پزشکی الشفا در غرب غزه را هدف قرار داد، یک فلسطینی شهید و یک کودک زخمی شد. وزارت بهداشت غزه با انتشار بیانیه‌ای کوتاه تاکید کرد که حمله جدید رژیم صهیونیستی به زایشگاه مجتمع پزشکی الشفا با گلوله‌های توپخانه‌ای انجام گرفت که منجر به شهادت یک نفر و زخمی شدن یک کودک شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha