• جمعه / ۱۹ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402081913866
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان: باید تمام بازیکنان را محک بزنیم

سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان: باید تمام بازیکنان را محک بزنیم

ایسنا/اصفهان تیم والیبال بانوان سپاهان در سومین دیدار لیگ‌ برتر سومین پیروزی پیاپی خود را ثبت و صدرنشینی خود را تثبیت کرد و با یک هفته استراحت آماده میزبانی دیدار بعدی می‌شود.

تیم والیبال بانوان سپاهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ‌ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های ایران با حساب سه بر یک به پیروزی رسید. بلندقامتان نصف‌ جهان هر دو ست ابتدایی این دیدار را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند و ست سوم را ۲۵ بر ۱۹ واگذار کردند. آنها در نهایت با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ در ست چهارم فاتح این ست و دیدار شدند تا همچنان با ۳ برد از ۳ بازی و ۸ امتیازی در صدر بمانند و با تثبین صدرنشینی به خانه بازگردند.

فریبا صادقی، سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان درباره این دیدار اظهار کرد: در سومین دیدار دور رفت مسابقات لیگ برتر زنان در شهر رفسنجان با تیم مس بازی داشتیم و موفق شدیم سه امتیاز این بازی را بگیریم. تیم مس از بازیکنان جوان و پرانگیزه‌ای برخوردار است و معمولا در خانه هم بسیار خوب کار می‌کند.

وی افزود: دو نیمه اول و دوم‌ این مسابقه را به راحتی گرفتیم و در ست سوم تغییراتی در تیم دادیم و این تغییرات شاید تا حدودی باعث شد که آن گیم را از دست بدهیم که این موضوع ایرادی ندارد به دلیل اینکه ما باید تمام بازیکنانمان را در بازی‌هایی که امکانش هست محک بزنیم.

صادقی تاکید کرد: خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز بازی را در خانه حریف بگیریم. به مس رفسنجان هم تبریک می‌گویم که از تیم پرتلاش و پر انگیزه‌ای برخوردار است. هفته آینده تیم ما استراحت دارد و هفته پنجم با تیم هوران یزد در اصفهان دیدار خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان هم این هفته استراحت کرد تا در هفته چهارم لیگ برتر زنان در سالن شهید میثمی میزبان هوران یزد باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha