• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402082014024
  • خبرنگار : 50026

صعود ۱۱ پله‌ای هیئت والیبال خراسان‌جنوبی در رده‌بندی فدراسیون

صعود ۱۱ پله‌ای هیئت والیبال خراسان‌جنوبی در رده‌بندی فدراسیون

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس هیئت والیبال خراسان‌جنوبی گفت: باتوجه به ارزیابی فدراسیون والیبال کشور، رتبه هیئت والیبال استان از ۲۴ به ۱۳ کشوری  ارتقاء یافت. 

محمد رمضانی، امروز شنبه ۲۰ ابان به رسانه‌ها گفت: بر اساس رتبه‌بندی‌ فدارسیون والیبال برای هیئت استان‌ها، در سال ۹۹ خراسان جنوبی در رتبه ۲۴ قرار داشت که با توجه به فعالیت‌های انجام شده در آخرین رتبه بندی این جایگاه به ۱۳ در سال ۱۴۰۱ ارتقا یافت.

رئیس هیئت والیبال استان ادامه داد: صعود ۱۱ پله‌ای و کسب رتبه ۱۳ برای استان بی سابقه و حائز اهمیت است زیرا فدراسیون بر اساس شاخص های فنی و آموزشی نسبت به امتیاز دهی اقدام می کند.

رمضانی تصریح کرد: با هدف گذاری که در ابتدای سال ۱۴۰۲ برای والیبال استان داشته‌ایم،هدفمان رسیدن به رتبه زیر 10 کشور در آینده هست .

وی در ادامه به شاخص.های ارزیابی فدراسیون اشاره کرد و افزود:ساماندهی بیش از  ۳ هزار و ۲۰۰ والیبالیست در خراسان‌جنوبی، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری وداوری، اعزام ۶ تیم  ( آقایان و بانوان ) به مسابقات کشوری در رده‌های مختلف سنی، کسب مقام دوم تیم نوجوانان دختر استان در رقابت‌های کشوری از جمله موارد تاثیرگذار در امتیازآوری هیئت در کسب این رده است.

رمضانی با تاکید بر اینکه تمام تلاش هیئت والیبال استان در جهت توسعه و نام‌آوری این رشته محبوب در سطح کشور است، افزود: بعد از ۱۷ سال که نماینده ای از استان در لیگ‌ دسته ۱ کشوری حضور نداشته امسال تیم آرتین بشرویه به عنوان نماینده استان در لیگ دسته اول کشور شرکت کرده است.

به گفته وی کسب مقام سوم تیم نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی کشور، کسب مقام چهارم تیم باشگاه ایرانیان طبس در مسابقات باشگاهی رده نوجوانان کشور، برگزاری رقابت‌های استعدادهای برتر، برگزاری مسابقات لیگ استان در دو بخش آقایان و بانوان و برگزاری کلاس های ارتقاء مربیگری و داوری بر اساس برنامه ریزی نشان از پویایی این هیئت در شرایط فعلی دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha