• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402082014170
  • خبرنگار : 71516

عملیات ترکیبی در شمال فلسطین اشغالی/ حملات مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

عملیات ترکیبی در شمال فلسطین اشغالی/ حملات مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی امروز(شنبه) مجددا حملاتی را به جنوب لبنان انجام داد. این در حالی است که منابع عبری از ورود دو پهپاد به شهرک‌های شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ما پادگان «رامیا» دشمن صهیونیستی را با موشک هدف قرار دادیم. این حمله منجر به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها شد.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت ۰۹:۵۰ صبح روز شنبه ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، یک نیروی پیاده نظام را در تپه الکرنتینا در منطقه حدب یارون هدف قرار دادند که قطعا منجر به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها شده است. پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است.

پیشتر رسانه‌های وابسته به حزب الله لبنان اعلام کردند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «رامیا» در بخش غربی جنوب لبنان و منطقه بین الضهیره و طیر حرفا را هدف قرار داد.

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی خودرویی را در منطقه البراک در منطقه الزهرانی نزدیک به سواحل لبنان هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که ارتش این رژیم با جنگنده و توپخانه جنوب لبنان را هدف قرار داده‌است.

شبکه ۱۲ عبری نیز گزارش دادف یک خمپاره به ساختمانی در کریا شمونا شلیک شد. آژیرهای خطر در کریات شمونا و شهرک‌های هم‌مرز با بخش شرقی جنوب لبنان به صدا درآمد.

 سازمان پخش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، نسبت به نفوذ پهپادهایی به شهرک‌های اطراف در جلیل علیا هشدار داده شده‌است. رسانه‌ها مدعی شدند، دو پهپاد به حریم هوایی این منطقه نفوذ کرده‌است.

رسانه‌های عبری گفتند، یک حادثه ترکیبی در شمال روی داده که شامل حمله خمپاره‌ای و شلیک کاتیوشا و نفوذ یک پهپاد دشمن بوده‌است.

پیش از این رژیم صهیونیستی بیمارستانی در منطقه میس الجبل را هدف قرار داده بود. این رژیم به زخمی شدن پنج تن از سربازانش در حمله حزب‌الله لبنان اذعان کرده بود.

این درحالی است که قرار است سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز ساعت سه به وقت لبنان برای دومین بار از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی در هفتم اکتبر سخنرانی کند.

عملیات طوفان الاقصی امروز وارد سی و ششمین روز خود شد و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ویژه به بیمارستان‌ها همچنان ادامه دارد.

از زمان شروع این عملیات مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha