• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402082014192
  • منبع : سمن‌های زیست محیطی

آغاز آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در امیریه/ ۱۹ هزار مسکن در حال ساخت در سمنان

آغاز آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن در امیریه/ ۱۹ هزار مسکن در حال ساخت در سمنان

ایسنا/سمنان کلنگ آغاز آماده سازی اراضی و ساخت ۳۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر امیریه دامغان با حضور استاندار سمنان به زمین زده شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ۲۰ آبان در این آیین که با حضور امام جمعه دامغان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار دامغان، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان دامغان برگزار شد اظهار کرد: با آغاز آماده سازی اراضی نهضت ملی مسکن و عملیات اجرایی احداث بالغ بر یک هزار واحد مسکن ویلایی در شهرستان دامغان، استان سمنان در امر ویلایی سازی طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشروست.

وی با اشاره به نگاه ویژه رئیس جمهور به پروژه های نهضت ملی مسکن افزود: بواسطه اهمیت‌ موضوع طرح نهضت ملی مسکن، امور در این حوزه به صورت مستقیم توسط شخص رئیس جمهور پیگیری می شود.

استاندار سمنان ادامه داد: ساخت مسکن به صورت ویلایی یقیناً به بحث ارتقاء نشاط اجتماعی نیز کمک شایانی خواهد کرد.

هاشمی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان سمنان در حال احداث است.

وی ادامه داد: در بحث احداث مسکن در حوزه روستایی نیز با اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

استاندار سمنان اظهار کرد: در بحث تامین زمین نیز بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای تعهد نهضت ملی مسکن طی ۴ سال در استان نیاز است که بالغ بر یک هزار و ۷۵۰ هکتار تاکنون تامین شده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد آغاز آماده سازی اراضی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۳۰۶ واحد نهضت ملی مسکن در شهر امیریه دامغان هستیم گفت: تحقق رشد اقتصادی، راه اندازی واحدهای راکد، نیروگاه خورشیدی، اقدامات و پروژه های حوزه راه سازی از جمله موفقیت های دولت سیزدهم در حوزه های مختلف در شهرستان دامغان است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان ، امام‌جمعه دامغان نیز در این آیین گفت: انشاالله در بحث آغاز عملیات اجرایی ساخت مساکن طرح نهضت ملی مسکن در شهر امیریه ، اقدامات به صورت جهادی و بر پایه ضوابط صورت گیرد.

وی با تقدیر از همراهی های استانداری در این پروژه گفت: پروژه عظیم ویلایی سازی در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان انشالله الگویی برای سایر استانها باشد.
به گزارش ایسنا- همچنین دقایقی پیش در آیین مشابه دیگری پروژه آماده سازی اراضی و ساخت ۵۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر کلاته رودبار دامغان با حضور استاندار سمنان و مسوولان استان و شهرستان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha