• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402082014233
  • منبع : نمایندگی سمنان

۱۷۰۰ قطعه زمین مسکن‌ ملی آماده واگذاری در دامغان

۱۷۰۰ قطعه زمین مسکن‌ ملی آماده واگذاری در دامغان

ایسنا/سمنان فرماندار شهرستان دامغان گفت: بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ قطعه زمین مسکن‌ ملی آماده واگذاری در سطح شهرستان دامغان است که‌ عمده آن‌ به متقاضیان تحویل و مابقی نیز در دستور کار است.

مهدی بندر آبادی در آیین آغاز عملیات آماده سازی اراضی و ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن دو شهر امیریه و کلاته رودبار دامغان اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات آماده سازی و ساخت ۳۶۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر امیریه دامغان و ۵۰ واحد در کلاته رودبار هستیم.

وی ادامه داد:انشالله با سرعت بخشیدن کار آماده سازی توسط شهرداری و فرآهم شدن زیرساخت های مرتبط با آب و برق و گاز و سایر موارد، شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث مساکن خواهیم بود.

فرماندار دامغان تصریح کرد: امروز با اقدامات انجام شده، شهرستان دامغان به یک‌ کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

طباطبایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با بیان اینکه طی دو هفته اقدامات و پیگیری های مطلوبی در حوزه مسکن‌ ملی دامغان انجام گرفت افزود: عملیات آماده سازی سایت ۴۸ هکتاری مسکن‌ ملی شهر دامغان نیز طی هفته های گذشته آغاز گردید.

وی با بیان اینکه بازدید دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های حمل و نقل شهرستان دامغان نیز با تصمیمات بسیار خوبی همراه بود ادامه داد: ۴۸۵ نفر در بحث نهضت ملی مسکن از شهر امیریه در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۰۹ نفر حائز شرایط دریافت مسکن شده و که تاکنون ۱۳۰ نفر واریز وجه داشته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: برای سایت نهضت ملی مسکن امیریه تعداد ۳۰۶ قطعه به مساحت ۲۰۰ متر مربع به صورت تک طبقه و حیاط دار در نظر گرفته شده است.

طباطبایی ادامه داد: علاوه بر ۲.۵ هکتار زمین آماده سازی شده، تعیین تکلیف ۸ هکتار دیگر نیز در شهر کلاته رودبار در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ نفر در بحث نهضت ملی مسکن از شهر کلاته رودبار در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۳۰ نفر حائز شرایط دریافت مسکن شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان خاطرنشان کرد: برای سایت نهضت ملی مسکن کلاته رودبار تعداد ۵۰ قطعه به صورت تک طبقه و حیاط دار در نظر گرفته شده است.

سردار علیزاده نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امروز کشور به یک‌کارگاه بزرگ تبدیل شده و بحث سازندگی در حال اجراست.

این نماینده مردم با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در جای جای کشور افزود: راه آهن تهران-همدان به سنندج و فرودگاه سقز بالغ بر۲۰ الی ۲۵ سال در انتظار اجرایی شدن و افتتاح بود که در دولت سیزدهم انجام گرفت.

وی افزود: تکمیل استخر شهید ساجدی در شهر کلاته رودبار نیز یکی از مطالبات ۳۰ ساله مردم بود که در این دولت محقق شد.

علیزاده افضافه کرد: منبع هزار متر مکعبی و خط انتقال کلاته رودبار نیز طی امسال انشالله به صورت کامل افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: هفت زمین‌ چمن مصنوعی در دولت سیزدهم در سال جاری در شهرستان دامغان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha