• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402082014454
  • منبع : بازار

نصب دوربین مداربسته کارخانه ارتباط نماگستر بعد از آتش‌سوزی

نصب دوربین مداربسته کارخانه ارتباط نماگستر بعد از آتش‌سوزی

در این گزارش سعی کردیم مصاحبه کارشناس نصب دوربین مداربسته درکارخانه ارتباط نماگستر را بعد از آتش سوزی برای شما عزیزان قرار دهیم .

به گزارش ایسنا به نقل از سایت ارتباط نماگستر، سرقت، آتش سوزی و بسیاری از حوادث در کارخانه ها باعث شده بسیاری از افراد کنجکاو شوند چرا مدرکی از متهمین گاهی در این حوادث نیست و یا چرا پیشگیری نشده و اگر سیستم امنیتی و نظارتی در محل بوده چرا هشداری دریافت نکرده اند ؟

چرا در روزهای اخیر با وجود نصب دوربین مداربسته در کارخانه ها سرقت و آتش سوزی بیشتر شده ؟

به نقل از کارشناس دوربین مداربسته ارتباط نماگستر یکی از مهمترین دلایل برای آتش سوزی و حوادث مشابه این است که پیشگیری انجام نشده پیشگیری فقط بیمه کردن تجهیزات یک کارخانه یا استفاده از وسایل خاموش کردن آتش نیست مهمترین نیاز این است ما نظارت صحیحی از محیط و کارکنان داشته باشیم و در صورت ایجاد صدا یا دود ما سریعتر مطلع بشویم .

امروزه بعضی از دوربین مداربسته دارای امکاناتی هستند که شما امکان دریافت اطلاعات هستید حتی در دمای بالا این دوربین مداربسته حرارتی هستند که تصویر و فیلم در اختیار دستگاه ضبط تصاویر قرار میدهد .

علاوه بر دوربین حرارتی ،دوربین ضد گرد و غبار، دوربین‌مداربسته ضد رطوبت  و آب، دوربین‌های ضد اشعه ماوراء بنفش و غیره. هستند که برای قسمت های مختلف کارخانه بکار میرود .

در ادامه از کارشناس دوربین مداربسته در کارخانه پرسیدم که چرا با وجود پیشگیری ها گاهی مدرکی از متهمین نیست علت این است که به صورت سالانه یا ماهانه از سیستم نظارت تصویری خود بازدید و نگهداری نمیکنند امروزه کارخانه ها بعد از نصب سیستم حفاظتی قرادادی را با شرکت ارائه دهنده دوربین مداربسته تنظیم میکنند که مثلا ماهانه سه بار از سیستم ها بازدید میکنند و در صورت خرابی تعمیر میشود و در صورت درخواست سیستم ها ارتقا پیدا میکنند و اقدامات لازم برای نظارت و بررسی شبکه در دوربین ها صورت میگیرد .

بعد سوال بعدی که برای ما پیش آمد این بود که آیا امکان دریافت هشدار پس از خطر و تماس سریع هست ؟بله در دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته امکان دریافت آلارم وجود دارد .

صفر تا صد نصب و اعزام نصاب دوربین مداربسته در کارخانه ها

  • ابتدا تماس با کارشناس یا مشاور مرکز تخصصی دوربین مداربسته (۰۲۱۴۵۲۱۵ )و براورد قیمت دوربین مداربسته صنعتی و مشاوره برای تعداد دوربین ها و مشکلات و موارد دیگر و پیشنهاد برای بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز و یا بهترین دوربین مدار بسته پلاک خوان
  • بازدید توسط کارشناس و طراحی نقشه برای جاگیری مناسب دوربین ها
  • خرید دوربین مداربسته مناسب محیط های مختلف کارخانه و خرید دستگاه ضبط تصاویر و کابل مناسب و دیگر تجهیزات
  • نصب دوربین ها مداربسته کارخانه توسط نصاب دوربین مداربسته
  • نگهداری دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته کارخانه ارتباط نماگستر بعد از آتش‌سوزی

مرکز تخصصی نصب دوربین مداربسته برای کارخانه کجاست ؟

ارتباط نماگستر مرکز تخصصی نصب دوربین مداربسته کارخانه ها در شهرک صنعتی میباشد این مرکز به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های نصب دوربین مدار بسته به چندین دلیل به کسب و کارها پیشنهاد میشود اولین دلیل این است که به تمامی مناطق و شهرک صنعتی نیرو اعزام میکنند دومین دلیل ۱۰۰ گواهی حسن انجام کار از مراکز مختلف میباشد سومین دلیل تخصص و دانش و داشتن نمایندگی برندهای برتر دوربین مداربسته میباشد .این مرکز خود خدمات تعمیر ، پشتیبانی ، مشاوره را نیز انجام میدهد . و با شماره ی ۵ رقمی خود به راحتی در کمترین زمان ممکن در اختیار کسب و کارها است ۰۲۱۴۵۲۱۵ شماره ی این مرکز می باشد .

البته فروشگاه انلاین این شرکت هم این امکان را به مشتریانش داده که بدون تماس فقط با تنظیم درخواست در کمترین زمان ممکن با کارشناسان مرکز در ارتباط باشید

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۸-۲۳ ۱۲:۰۱

مطلب مفیدی بود برای دوربین مداربسته کارخانه به این شرکت مراجعه کردم کارشناسان منظم و قابل اعتمادی داشتند