• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402082014632
  • خبرنگار : 50604

جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

دستگیری ۲۳۲۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در گلستان

دستگیری  ۲۳۲۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در گلستان

ایسنا/گلستان جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری ۲ هزار و ۳۲۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر و جمع‌آوری بیش از ۷ هزار معتاد متجاهر از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

سرهنگ فرزاد تاجره عصر شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ در گفت‌ وگو با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی آرامش در شهر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو عملیات جداگانه با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق استان شدند.

وی با تاکید اینکه نیروهای خدوم انتظامی اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهد داد، افزود: با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی انجام شده در بازرسی از یک دستگاه تریلی مقدار ۶۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و در عملیاتی دیگر در بازرسی از منزل مقدار ۵۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با توضیح اینکه طرح آرامش در شهر با شعار "شهری عاری از هر گونه معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر"، در نقاط و محل‌های آلوده به حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با توان حداکثری و ظرفیت موجود در رده‌های تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: دستگیری ۸۵ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۳۱۰ معتاد متجاهر از دیگر دستاوردهای طرح امنیت در شهر بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در راستا مبارزه با مواد مخدر و اجرای عملیات آرامش در شهر، از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۶ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان گلستان کشف و ضبط شده است.

تاجره خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تا به امروز، تعداد دو هزار و ۳۲۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۷۰۰۰ معتاد متجاهر به جهت زیباسازی ویترین شهری جمع آوری شدند.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز با پلیس از آنها خواست همچون گذشته یاریگر پلیس بوده و اطلاعات خود را در خصوص خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر از طریق شماره تلفن ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha