• شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402082014690
  • خبرنگار : 50177

مدیر درمان تامین اجتماعی استان:

۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های تامین اجتماعی لرستان اضافه خواهد شد

۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های تامین اجتماعی لرستان اضافه خواهد شد

ایسنا/لرستان مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: با تکمیل پروژه‌های خرم‌آباد، دورود، بروجرد و الشتر ۱۰۰ تخت به تخت‌های تامین اجتماعی استان اضافه خواهد شد.

رامین منظمی امروز ۲۰ آبان‌ماه در جلسه کمیسیون کارگری لرستان در سالن جلسات استانداری استان، با بیان اینکه در هر ۲۴ ساعت، ۱۷ هزار و ۵۰۰ خدمات شامل بستری، سرپایی، تزریقات، دارو و ... در مراکز درمانی تامین اجتماعی ارائه می‌شود، افزود: در سال گذشته ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ویزیت از طریق مراکز، درمانگاه و بیمارستان‌های تامین اجتماعی لرستان ویزیت شدند.

وی بیان کرد: در لرستان پس از دانشگاه علوم پزشکی، دومین ارائه دهنده خدمات به مردم هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اضافه کرد: هم‌اکنون در شهرهای بروجرد، دورود و خرم‌آباد، بیمارستان داریم و در سایر شهرستان‌ها نیز بیمه‌شدگان به بیمارستان و مراکز درمانی که مراجعه می‌کنند از ۱۰۰ درصد خدمات به صورت رایگان بهره‌مند هستند.

منظمی اظهار کرد: در شش ماهه اول سالجاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی ویزیت شدند.

وی با بیان اینکه چهار پروژه فعال در استان داریم، تصریح کرد: با تکمیل پروژه‌های خرم‌آباد، دورود، بروجرد و الشتر ۱۰۰ تخت به تخت‌های تامین اجتماعی استان اضافه خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: تعداد تخت‌های تامین اجتماعی استان در حال حاضر ۳۰۰ تخت است.

منظمی خاطرنشان کرد: پروژه‌های دردست اقدام تا پایان سال تکمیل و تجهیزات مورد نیاز پروژه‌ها خریداری شده و در این خصوص مشکلی وجود ندارد اما تامین و جذب نیرو سال آینده انجام می‌شود.

وی گفت: در اردیبهشت ماه دارو به اندازه کافی تهیه می‌کنیم و هر دارویی که در بازار باشد در انبارهای تامین اجتماعی موجود است و چنانچه کمبود نیرویی باشد مختص لرستان نبوده بلکه کشوری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha