• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402082114823
  • خبرنگار : 50163

تحویل بیش از ۲۰۰ کلاس درس به آموزش‌وپرورش زنجان تا پایان سال‌جاری

تحویل بیش از ۲۰۰ کلاس درس به آموزش‌وپرورش زنجان تا پایان سال‌جاری

ایسنا/زنجان  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: برای سال ۱۴۰۲ حدود ۲۳۰ کلاس درس را در صورت تامین مختصر اعتبارات تحویل خواهیم داد؛این پروژه‌ها در مناطق ۱۴ گانه استان قرار داشته و تحولی عظیم در بحث نوسازی مدارس به شمار می‌رود.

حمیدرضا اسلامی شامگاه روز گذشته (۲۰ آبان‌ماه) در آیین کلنگ‌زنی آموزشگاه ۶ کلاسه شریف‌آباد ابهر با بیان اینکه در نیمه نخست امسال، توانستیم ۱۱۹ کلاس درس را در ۱۴ منطقه استان به اداره‌کل آموزش‌وپرورش‌ و نواحی آموزشی تحویل دهیم، عنوان کرد: از این مجموع سهم شهرستان ابهر ۹ کلاس درس در قالب سه پروژه اعم از یک پروژه ۶ کلاسه، یک پروژه دو کلاسه و یک پروژه یک کلاسه بود.

وی با توضیح اینکه دو پروژه آخر در مناطق صعب‌العبور، دورافتاده و محروم ابهر قرار دارد که اکثر دانش‌آموزان این مناطق سالیان سال در کانکس تحصیل می‌کردند، افزود: در ذیل طرح شهید پناهی در روستای برزابیل و کلنگرز در هفته بسیج دانش‌آموزی دو مدرسه افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان عنوان کرد: علاوه بر آن ۱۱۹ پروژه‌ای که در نیمه نخست سال داشتیم برای سال ۱۴۰۲ حدود ۲۳۰ کلاس درس را در صورت تامین مختصر اعتبارات تحویل خواهیم داد که این پروژه‌ها در مناطق ۱۴ گانه استان قرار داشته و تحولی عظیم در بحث نوسازی مدارس به شمار می‌رود.

اسلامی ادامه داد: بالاترین آمار تحویلی که داشتیم در سال ۱۳۹۱ به تعداد ۲۱۷ کلاس درس بود. البته به همت خیرینی که همواره به عنوان یکی از بازوان اصلی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور هستند، امسال بیش از ۲۳۰ کلاس درس تحویل خواهیم داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بحث ساماندهی محوطه مدارس تحویلی در سال‌جاری از محل قیر رایگان، بیش از ۱۳۵ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی انجام شده است که از این مجموع سهم شهرستان ابهر قریب به ۲۰ هزار متر مربع بود که به بهره‌برداری جهت استفاده دانش‌آموزان این منطقه رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha