• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402082114930
  • خبرنگار : 50616

ورزشکاران مدال آور مازندرانی در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی تجلیل شدند

ورزشکاران مدال آور مازندرانی در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی تجلیل شدند

ایسنا/مازندران مدال آوران مازندرانی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور استاندار و مدیران استانی تجلیل شدند.

در این آیین که شنبه شب ۲۰ آبان ماه در تالار همایش‌های اریکه آریایی آمل برگزار شد، بیش از ۴۰ مدال آور بازی‌های جهانی، آسیایی و پاراآسیایی هانگژو به همراه مربیان، داوران و چند تن از خانواده‌های شهدا تجلیل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این آیین گفت: مازندران، نخستین استانی است که آیین تجلیل از قهرمانان را بلافاصله پس از پایان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی برگزار کرده و از مدال آوران تجلیل می‌شود.

ورزشکاران مدال آور مازندرانی در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی تجلیل شدند

علی رجبی، به جایگاه بالای ورزش مازندران اشاره کرد و افزود: مازندران سرشار از قهرمانانی است که از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۸ مدال بازی‌های جهانی، آسیایی و پاراآسیایی کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران مازندرانی در کنار ورزش قهرمانی، به منش‌ها و روحیه‌های پهلوانی توجه ویژه‌ای می‌دهند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: نگاه اول ما در ورزش بحث پهلوانی و نگاه دوم ما این است که پهلوان اسلامی داشته باشیم و در نگاه سوم پهلوان ملی بسازیم.

ورزشکاران مدال آور مازندرانی در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی تجلیل شدند

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران از اهمیت بحث فرهنگی در ورزش استان تصریح کرد: ورزشکاران ما هم از نظر دینی و اخلاقی سرآمد هستند که نمونه قابل بیان حاضر نشدن ۲۲ ورزشکار جوانمرد مازندرانی در مسابقات رسمی بین‌المللی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشدند.

رجبی، درخصوص تجلیل از قهرمانان مدال آور ورزش استان گفت: طبق وعده‌ای که داده بودیم، هدف ما این بود که یک شب با قهرمانان را داشته باشیم و شب به یادماندنی با حضور بهترین‌های استان رقم بزنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم‌چنین از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ورزشی در این استان از  ۲۳ آبان در نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر خبر داد و افزود: این نخستین‌ نمایشگاه تخصصی ورزش در مازندران است در ۴ روز در استان برگزار می‌شود.

رجبی از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان و نیز جامعه ورزشی درخواست کرد از برپایی و حضور در این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدات داخلی بازدید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha