• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402082115164
  • خبرنگار : 50034

یک مسئول خبر داد

برگزاری ۶۵ رویداد کارآفرینانه در استان همدان  

برگزاری ۶۵ رویداد کارآفرینانه در استان همدان  

ایسنا/همدان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ۶۵ برنامه و رویداد کارآفرینانه به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی از ۲۲ تا  ۲۸ آبان در سطح استان برگزار می‌شود. 

یوسف شعبانی در دومین جلسه هماهنگی هفته جهانی کارآفرینی استان همدان، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق، زیست بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در  استان را ایجاد و در سطح ملی و جهانی تقویت کنند. 

وی با بیان اینکه این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال و کسانی است که ایده‌های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه‌گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند، تصریح کرد: بازدید از کانون‌های کارآفرینی خانگی، همایش توسعه کسب و کارهای کوچک، گردهمایی با حضور کارآفرینان زن روستایی، راه‌اندازی غرفه میز مشاوره رایگان در زمینه مشاغل محلی، خُرد و خانگی، استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان در انعکاس اخبار هفته جهانی کارآفرینی و برگزاری دوره‌های مختلف وبینار با عنوان دیجیتال مارکتینگ از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، کانون کارآفرینان برتر رسمی استان همدان و سایر دستگاه‌های اجرایی در استان اجرا می‌شود.

عضو هیأت مدیره کانون ملی و دبیر کانون کارآفرینان برتررسمی استان همدان نیز با بیان اینکه کارآفرینی با سه مقوله ایده، ریسک و در نهایت ارزش افزوده ارتباط مستقیم دارد، گفت: ۵ تا ۱۰ درصد افراد جامعه از شاخصه‌های کارآفرینی برخوردار هستند. 

نصرت‌الله طاقتی‌احسن افزود: کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی کشور از آن دست تشکل‌هایی است که به منزله‌ پل ارتباطی بین نهادهای اقتصادی مؤثر و ارکان دولتی، به ترغیب و تشویق کارآفرینان مبادرت می‌کند تا بلکه سهمی در توسعه و هم‌افزایی کلان نهادهای اقتصادی داشته باشد. 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، وی ادامه داد: توسعه، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی در سطوح استانی و ملی، می‌تواند به عنوان اصلی‌ترین رکن این تشکل همواره فراروی کارآفرینان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha