• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402082115208
  • خبرنگار : 50026

همزمان با هفته فرهنگی خوسف؛

جشنواره شعر ابن‌حسام برگزار می شود 

جشنواره شعر ابن‌حسام برگزار می شود 

ایسنا/خراسان جنوبی  همزمان با هفته فرهنگی شهرستان خوسف و هفته کتابخوانی نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شعر ابن‌حسام و مراسم محوری هفته کتابخوانی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، فرماندار خوسف و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در محل جهاددانشگاهی برگزار شد.

 همزمان با هفته فرهنگی شهرستان خوسف و هفته کتابخوانی، امروز  ۲۱ آبان در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شعر ابن‌حسام و مراسم محوری هفته کتابخوانی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، فرماندار خوسف و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در محل جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سیدمحمدحسین سیدکاشی رئیس جهاد دانشگاهی استان در این نشست سه‌جانبه به تشریح جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن‌حسام پرداخت و افزود: این جشنواره در قالب منطقه‌ای طراحی اما شرکت‌کنندگان جشنواره از استان‌های سراسر کشور هستند.

وی ادامه داد: در این جشنواره که ۲۸ آبان در شهرستان خوسف برگزار می‌شود، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور و دکتر علیرضا قزوه شاعر معاصر از مهمانان ویژه جشنواره خواهند بود. 

سیدعلی حسینی، فرماندار خوسف نیز به تشریح برنامه‌های هفته فرهنگی خوسف پرداخت و گفت: همزمان با هفته فرهنگی شهرستان خوسف، جشنواره ملی ابن‌حسام و گرامیداشت هفته کتاب با همکاری فرمانداری، جهاد دانشگاهی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در ۲۸ آبان با حضور مسئولین استانی و کشوری در شهرستان خوسف برگزار می شود.

وی عنوان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه در زمینه‌های فرهنگی بین جهاددانشگاهی، فرمانداری خوسف و اداره‌کل کتابخانه‌ها و برپایی نمایشگاه‌های خطاطی و کتاب از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به هفته فرهنگی شهرستان خوسف و هفته کتابخوانی افزود: برنامه محوری هفته کتاب که همه‌ساله در مرکز استان برگزار می‌شد، امسال برای اولین بار طی همکاری و هم‌افزایی این سه دستگاه اجرایی در شهرستان خوسف برگزار خواهد شد و طی آن از خادمان و فعالان کتاب استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در حاشیه جشنواره، یادآور شد: در پایان جشنواره نیز از کتاب دیوان ابن‌حسام خوسفی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha