• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402082215668
  • خبرنگار : 50658

«رضا علیپور» از کسب سهمیه سنگنوردی المپیک بازماند

«رضا علیپور» از کسب سهمیه سنگنوردی المپیک بازماند

ایسنا/قزوین بازماندن سه سنگنورد قزوینی از کسب سهمیه المپیک، مسابقات والیبال نوجوانان قزوین در روزهای پایانی و آغاز کلاس مربیگری درجه ۲ والیبال بانوان در قزوین خبرهای امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

به گزارش ایسنا، رضا، مهدی و میلاد علیپور در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ناکام بودند. مسابقات ماده سرعت سنگ نوردی قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را داشت، برای رضا، مهدی و میلاد علیپور خوش‌یمن نبود.

رضا علیپور در مرحله یک چهارم نهایی در رده هفتم قرار گرفت و از کسب سهمیه المپیک باز ماند. مهدی علیپور نمایش چندان درخشانی نداشت و با رتبه هشتمی به کار خود پایان داد. میلاد علیپور هم که نتوانست وارد مرحله نهایی شود در رده بیست‌ویکم قرار گرفت.

مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میزبانی اندونزی برگزار شد.

مسابقات والیبال نوجوانان قزوین در روزهای پایانی

 در جریان مسابقات والیبال نوجوانان استان قزوین بزرگداشت زنده یاد مصطفی طاهرخانی تیم‌های شرکت کننده در قزوین و محمدیه با هم رقابت کردند. در این رقابت‌ها تیم‌های کوروش آبیک و جهش قزوین با نتیجه مشابه سه بر ۲ از سد تیم‌های نرجه تاکستان و محمدیه عبور کردند.

تیم‌های منتخب البرز و شایان قزوین با نتیجه مشابه سه بر یک مقابل تیم های فطرس مجیدی و الوند به برتری رسیدند و تیم‌های قزوینی احسان و فطرس هم با نتایج مشابه سه بر صفر از سد تیم‌های آرش آبیک و تکتای تاکستان گذشتند.

آغاز کلاس مربیگری درجه ۲ والیبال بانوان در قزوین

دوره کلاس مربیگری درجه ۲ والیبال بانوان در قزوین آغاز شد. این دوره مربیگری با همراهی کمیته آموزش هیئت والیبال استان و زیر نظر فدراسیون والیبال در قزوین در حال برگزاری است.

اکرم قهرمانی مربی بین‌المللی والیبال استان مدرسی کلاس مربیگری درجه ۲ والیبال بانوان کشور را بر عهده دارد.

در این دوره مربیگری بیست و پنج مربی از استان‌های قزوین، شیراز، گیلان، البرز، مازندران و تهران تا بیست‌وهفتم آبان ماه در سالن بعثت قزوین دوره مربیگری خود را پشت سر می‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha