• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402082215989
  • خبرنگار : 50163

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین دروغگویان و منافقان تاریخ‌اند

آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین دروغگویان و منافقان تاریخ‌اند

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی نه‌تنها مدافع حقوق بشر نیستند، بلکه بزرگ‌ترین دروغگویان و منافقان تاریخ‌اند. 

حجت‌الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (دوشنبه، ۲۲ آبان‌ ماه) در مراسم کلنگ‌زنی روستای مدرسه شویر خرم‌دره با اشاره به جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی، بیان کرد: این رژیم در غزه مشغول جنایت است. این امر در حالی است که آمریکا و کشورهای اروپایی شعار حقوق بشر سر می‌دهند؛ ولی در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: این ایام، ایام رسوایی ظالمان است، چراکه پیش از این اگر در گوشه‌ای از عالم یک حیوان اذیت می‌شد همین کشورها کل دنیا را بر هم می‌زدند تا نشان دهند چه جنایت بزرگی رخ داده است. این در حالی است که بیش از یک ماه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و کشتار بیش از ۱۱۰۰۰ نفر که در بین آنها تقریباً ۵۰۰۰ کودک است، می‌گذرد؛ اما این ظالمان سکوت پیشه کرده‌اند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مستکبران جهان نه‌تنها جنایت‌های آمریکا را محکوم نمی‌کنند، بلکه حمایت می‌کنند و ابزار کشتار را در اختیار آنها قرار می‌دهند، گفت: به نوبه خودمان این جنایت‌ها را محکوم می‌کنیم.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس با اشاره به ساخت مدارس جدید در این سه شهرستان، اظهار کرد: امسال با پیگیری‌های انجام‌شده ساخت سه مدرسه در شویر شهرستان خرم‌دره، شریف‌آباد شهرستان ابهر و ویر شهرستان سلطانیه توسط خیران آغاز شده است. سال آینده نیز ساخت سه مدرسه دیگر در این شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

وی با توضیح اینکه در ایران، مدارس به سه شیوه ساخته می‌شوند، توضیح داد: این سه شیوه شامل مدارسی است که دولت می‌سازد، مدارسی که با همکاری دولت و خیران به صورت ۵۰ درصد ساخته می‌شود و مدارسی که صفر تا صد ساخت آنها را خیران بر عهده می‌گیرند.

حجت‌الاسلام شجاعی با توضیح اینکه مدت زمان ساخت مدارس توسط خود خیران، دو سال یا کمتر است، اضافه کرد: مدرسه روستای شویر که امروز کلنگ ساخت آن به زمین زده شد در مدت دو سال تکمیل خواهد شد و در خدمت تعلیم و تربیت و روستای شویر قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، ساخت آموزشگاه شش کلاسه روستای شویر توسط خانواده خیر مرحوم حاج عباس نجفی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha