• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402082216018
  • خبرنگار : 50295

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در زنجان به خط پایان رسید

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در زنجان به خط پایان رسید

ایسنا/زنجان مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان زنجان بعد از معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، هما محبی با قصه «خرگوش باهوش» به‌عنوان برگزیده انتخاب شد. فریبا تیموری با قصه‌ «مداد سیاه و رنگین‌کمان» به‌عنوان تنها برگزیده بخش «زبان اشاره» معرفی شد.

در بخش دختران و پسران قصه‌های مدرن و کلاسیک جشنواره، زهرا میرسیاهی با قصه «نون و آب»، هانیه عباسی با قصه «دنیا چقدر بزرگ است» و آی‌سودا محمدی با قصه «لباس‌ها» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و نیکو اسکندری با قصه «مدرسه خرس کوچولو» به‌عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

در بخش زنان و مردان قصه‌های مدرن کلاسیک، میلاد عیوضی با قصه‌ «سگی که قارقار می‌کرد» رتبه اول، فاطمه افشار احمدی با قصه‌ «کیسه روباه» رتبه دوم، حنانه احمدی با قصه «گوساله لجباز» رتبه سوم و هدی عندلیبی با قصه «کلوچه‌های خدا» به‌عنوان شایسته تقدیر بخش زنان و مردان قصه‌های مدرن کلاسیک انتخاب شدند.

در بخش قصه‌گویی آیینی و سنتی گروه سنی دختران و پسران نیز مها مقدم با روایت «رزم گردآفرید» در جایگاه نخست ایستاد. محمدمحسن لطفی با قصه «رزم رستم و اشکبوس» مقام دوم و حسام صدرا با روایت «رزم رستم و اشکبوس» مقام سوم را کسب کردند، در این بخش، آندیا نوری با قصه «رزم گردآفرید» شایسته تقدیر شد.

در گروه سنی زنان و مردان بخش قصه‌گویی آیینی و سنتی، حمیدرضا محمدلو با قصه «رزم فریدون و ضحاک» و زهرا جواهری با قصه «رزم حضرت ابوالفضل (ع)» رتبه اول، آرینا ابراهیمی با قصه «رزم گردآفرید و سهراب» رتبه دوم و مائده شجاعی با قصه «زال» شایسته تقدیر شدند.

در بخش‌های ویژه مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان زنجان، التفات داوود بیگی با قصه «قهرمان سردار» در بخش شهید سلیمانی، در بخش لبخند رسول صالحی با قصه‌ «تنبل اوغلان»، در بخش نیروی انتظامی معصومه تقیلو با قصه «کوچه پر ماجرا» و در بخش کودکان مظلوم غزه فاطمه لطیفیان منفرد با قصه‌ «قطعه گمشده» برگزیده شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha