• دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402082216132
  • خبرنگار : 50124

آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال وبختیاری

آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال وبختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری از ۲۱ آبان آغاز و تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

اصغر امیدی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های شهرکرد، علوم پزشکی شهرکرد، پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره نسبت به ثبت‌نام و شرکت در مسابقات اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری این مسابقات با همکاری کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های سراسر استان برگزار می‌شود.

امیدی در ادامه با اشاره به آیین‌نامه برگزاری این مسابقات گفت: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آرا، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارایی مباحث، نقل‌ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات( در حد امکان) از خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی هستند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مرحله استانی مسابقات ملی مناظره در آذرماه سال جاری برگزار و تیم‌های برتر به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقمند جهت ثبت‌نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه شهرکرد- روبروی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره  ۳۲۳۲۰۳۲۳ و شماره مجازی (ایتا و سروش+) ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ تماس و یا جهت مطالعه اطلاعات بیشتر و ثبت نام غیر حضوری از طریق آدرس اینترنتی https://roytab.ir/monazere۱۲_chb اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha